- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پویش « بدون برچسب قیمت نخریم» را فعال کنیم!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، بر ضرورت قانونمندی و رعایت حق مشتری و خریدار را لازمه مبادلات تجاری و اقتصادی در بازار شب عید دانست و گفت: لازم است همه فروشندگان با نصب برچسب های قیمت، اعتماد و اطمینان خاطر را در این روزهای خرید عید به خریداران بدهند.

به گزارش آذرقلم، حبیب امین زاده گفت: نصب برچسب بر روی کالاها را باید به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم و با موارد خلاف قانون از طریق شماره تلفن ۱۲۴ برخورد کنیم. در همین رابطه از رسانه ها و مردم و فعالین رسانه ای می خواهم که پویش «بدون برچسب قیمت نخریم» را فعال کنند!

نتیجه تصویری برای حبیب امین زاده،وی در ادامه با بیان اینکه آذربایجان شرقی در زمینه تولید و صادرات لوازم خانگی رتبه اول کشور و در زمینه تولید قطعات فولادی، بیشترین سرمایه گذاری بخش خصوصی را دارد گفت: با صادراتی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار در ده ماهه امسال، رتبه اول کشور را در صادرات شیرینی و شکلات کشور در دست داریم و جالب اینکه متاسفانه یا خوشبختانه این رقم با میزان صادرات فرش دستباف تبریز برابری می کند! در عین حال صادرات ۳۵ درصد فرش دستباف کشور از آنِ آذربایجان شرقی است.

امین زاده در خاتمه گفت: میزان تورمی ۱۴۰ قلم کالا در استان نشان می دهد که نرخ تورمی این کالاها حداقل ۴ درصد از نرخ تورم میانگین کشور پائین تر است. و این از افتخارات استان ماست.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]