- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پنجره نقل و انتقالات تراکتور باز شد/ یزدان‌دوست از تراکتور جدا شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: اتاق حل اختلاف فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) از باز شدن پنجره نقل و انتقلاتی باشگاه تراکتور خبر داد.
به گزارش آذرقلم، به دنبال مذاکرات و توافق مدیران عامل دو باشگاه تراکتور و ترویس فرانسه درخصوص پرداخت حق انتقال کوین فورچونه، براساس اعلام اتاق حل اختلاف فیفا، محرومیت باشگاه تراکتور از پنجره نقل و انتقالاتی برداشته شد.
طبق اعلام اتاق حل اختلاف فیفا، با توجه به اعلام وصول مطالبات باشگاه فرانسوی درخصوص حق انتقال کوین فورچونه، بازیکن سابق باشگاه تراکتور، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز گردید و محرومیت از نقل و انتقالات رفع شد.

پنجره نقل و انتقالات باشگاه تراکتور باز شد

یزدان‌دوست از تراکتور جدا شدیزدان‌دوست از تراکتور جدا شد
مدافع تراکتور به طور رسمی از جمع تی‌تی‌ها جدا شد.
رضا یزدان‌دوست که در پنجره پیش‌فصل به تراکتور پیوسته بود، در نهایت از این تیم جدا شد تا در نقل‌وانتقالات زمستانی به‌دنبال تیمی جدید برای خود باشد.
اکنون یزدان‌دوست پس از حجت حق‌وردی و سعید واسعی، سومین بازیکن جداشده سرخپوشان دیار آذربایجان در نقل و انتقالات زمستانی لقب گرفته است.
با جدایی یزدان‌دوست، فهرست تراکتور سه جای خالی خواهد داشت و پاکو خمز با خیالی راحت می‌تواند به سراغ بازیکنان موردنظر خود برود.

 مدافع تراکتور به نفتچی باکو پیوست
باوجود تمام تکذیب‌های حجت حق‌وردی در مورد انتقال به نفتچی، این باشگاه لیگ جمهوری آذربایجان، انتقال او را رسمی کرد.
به گزارش “ورزش سه”، حجت حق‌وردی، مدافع نیم فصل اول تراکتور، که در عضویت تیم ملی آذربایجان است، پس از پایان قرارداد شش‌ماهه با تراکتور، کار خود با این تیم را به اتمام رساند و بلافاصله بعد از آغاز نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا، اردوی تراکتور را ترک کرد و به لیگ جمهوری آذربایجان بازگشت.
در همان زمان، مشخص بود که او با دریافت رضایتنامه راهی نفتچی خواهد شد، اما این خبر مدام از سوی مدافع سابق پیکان تکذیب می‌شد تا اینکه سرانجام دقایقی پیش باشگاه سفید و مشکی پوش فوتبال آذربایجان از انتقال او پرده برداشت.
قرارداد حق‌وردی با نفتچی 1.5ساله خواهد بود و او پیراهن شماره 3 این تیم معروف لیگ جمهوری آذربایجان را بر تن می‌کند.
این در حالی است که حق‌وردی 17 بازی در تیم ملی جمهوری آذربایجان انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده است. او پیش از حضور در تراکتور پیراهن سومقاییت را بر تن داشت.
نفتچی یکی از دو قدرت فوتبال جمهوری آذربایجان است که طرفداران زیادی در پایتخت این کشور دارد و رقابتش با قره‌باغ، یکی از دوئل‌های جذاب در فوتبال این کشور تازه‌تاسیس محسوب می‌شود.

1789794[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]