- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ناکامی تلخ ماشین، در سایه پنالتی مشکوک، اخراج خطیبی و گل طلایی دقیقه 100

آذرقلم: پرسپولیس در دیدار با ماشین سازی در جام حذفی به پیروزی رسید تا به مرحله یک هشتم صعود کند. در این بازی حامد لک دروازه بان ماشین موفق شد پنالتی علیپور را در دقیقه ۸۸ مهار کند  ولی امیری در دقیقه ۱۰۱ گل برتری را به ثمر رساند.

به گزارش آذرقلم، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، در تبریز برگزار شد، نیمه اول این دیدار  چنگی به دل نزد اما نیمه دوم پر از اتفاق بود.

حامد لک در دقیقه ۷۶ شوت سرکش و خطرناک بشار رسن را مهار کرد و راهی کرنر کرد.

اما در دقیقه ۸۰ علی علیپور در برخورد با دوسانتوس در محوطه ماشین‌سازی روی زمین افتاد که کوپال ناظمی، داور مسابقه در تصمیمی بحث برانگیز به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد.

رسول خطیبی نیز در اعتراض به اعلام این ضربه پنالتی، از سوی داور بازی اخراج شد، او به شدت به این تصمیم داور اعتراض کرد.گل طلایی پرسپولیس در دقیقه ۱۰۰ / خطیبی اخراج شد

هواداران ماشین‌ سازی به خاطر اعلام پنالتی مشکوک برای پرسپولیس، علیه داور شعار دادند، این بازی، دقایق طولانی به دلیل اعتراض نیمکت نشینان ماشین سازی، متوقف شد.

حامد لک ضربه پنالتی علی علیپور را مهار کرد و در ادامه بازیکنان پرسپولیس در گل کردن ریباند توپ ناکام بودند؛ خطیبی که از زمین بازی اخراج شده بود، پس از گل نشدن پنالتی به نشانه اعتراض، جلوی دوربین های صداوسیما آمد و دستش را به نشانه «خدا آن بالا شاهد است»، نشان داد.

محمدحسن انصاری فرد و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه های ماشین سازی و پرسپولیس، هر ۲ در کنار هم از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بودند.

در نیمه دوم این دیدار، ۱۱ دقیقه وقت اضافه اعلام شد و در حالی که همه آماده شنیدن صوت داور و ادامه بازی در ۲ وقت اضافه بودند، اما در ثانیه های پایانی این وقت اضافه، پرسپولیس توسط وحید امیری به گل رسید.