- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پرسپولیس جام قهرمانی را هم از آن خود کرد

پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر بردآذرقلم: تیم قرمز پوش تهران در جام حذفی به قهرمانی رسید تا به دومین جام در فصل 98-97 فوتبال ایران دست پیدا کند.

به گزارش آذرقلم، تیم پرسپولیس در فینال جام حذفی فصل 98-97، موفق شد با تک گل علی علیپور در نیمه اول، داماش گیلان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

دیدار تیم‌های داماش گیلانیان و پرسپولیس از مرحله نیمه نهایی جام حذفی قرار بود ساعت 21 آغاز شود اما به دلیل اعتراض باشگاه داماش به عدم حضور هواداران این تیم در ورزشگاه و حضور صددرصدی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه شهدای فولاد این بازی در این ساعت برگزار شد. این بازی از ساعت 23:20 آغاز شد و درنهایت پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که هواداران دو تیم پیش از شروع بازی بیش از دو ساعت معطل در ورزشگاه حضور داشتند و با اعتراض های پی در پی و شکستن صندلی ها نارضایتی خود را از روند برگزاری مسابقات به این شکل اعلام کردند. اتفاقات مسابقه امروز به حدی بود که سعید فتاحی محروم و بهاروند و طالقانی به کمیته اخلاق احضار شدند تا به نوعی شب سیاه فوتبال در ایران رقم بخورد.

بازیکنان و دیگر اعضای تیم پرسپولیس، در ورزشگاه تازه تاسیس شهدای فولاد شهر اهواز پس از حدود 9 سال جام قهرمانی در مسابقات حذفی را بالای سر برد.

بازیکنان پرسپولیس به هنگام دریافت مدال های خود که توسط عرب مدیرعامل این باشگاه، شریعتی استاندار خوزستان و بهاروند رئیس سازمان لیگ اهدا می شد بسیار خوشحال بودند. همچنین وقتی برانکو برای دریافت مدال خود آمد به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

در نهایت جام قهرمانی توسط سید جلال حسینی بالای سر برده شد.