- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پایین بودن نرخ وقوع جرائم در آذربایجان‌شرقی/ آمار تصادفات همچنان بالاست

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره بر اینکه در آذربایجان‌شرقی نرخ وقوع جرائم به نسبت میانگین کشوری پایین است، افزود: در وقوع سرقت در بین ۳۲ استان در رتبه ۲۸ قرار داریم و ‌همچنین در وقوع سرقت مسلحانه عدد وقوع در استان ما صفر است.

عبدی متذکر شد: امروز پلیس در جامعه مورد توجه و تکیه مردم است به طوریکه در ۲۴ ساعت شبانه روز  ۷ هزار مورد تماس مردم با پلیس با تلفن ۱۱۰ انجام می‌گیرد که ۵۰ درصد منجر به عملیات می‌شود.

 وی اذعان داشت: روز به روز این سطح تماس مردم ارتقا می‌یابد که حاکی از اعتماد مردم به پلیس است.

سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی | پایگاه ...

پایین بودن نرخ وقوع جرائم در آذربایجان‌شرقی نسبت به کشور

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره بر اینکه در استان آذربایجان‌شرقی  نرخ وقوع جرائم به نسبت میانگین کشوری پایین است، افزود: برای مثال در وقوع سرقت در بین ۳۲ استان استان ۲۸ هستیم و ‌همچنین در وقوع سرقت مسلحانه عدد وقوع در استان ما صفر است.

وقوع تصادفات در آذربایجان شرقی بالاتر از میانگین کشوری است

وی با بیان اینکه  وقوع جرائم خشن در سطح استان در حد صفر است، گفت: متاسفانه آذربایجان‌شرقی در وقوع تصادفات از میانگین کشوری بالاتر است البته هر چند در ۶ ماه گذشته ۱۰۴ نفر کاهش کشته نسبت به سال گذشته داریم ولی باید فرهنگ رانندگی را یاد بگیریم.

عبدی متذکر شد: امروز پلیس در جامعه مورد توجه و تکیه مردم است به طوریکه در ۲۴ ساعت شبانه روز ۷ هزار مورد تماس مردم با پلیس با تلفن ۱۱۰ انجام می‌گیرد که ۵۰ درصد منجر به عملیات می‌شود.

وی اذعان داشت: روز به روز این سطح تماس مردم ارتقا می‌یابد که حاکی از اعتماد مردم به پلیس است.

وقوع تصادفات در آذربایجان شرقی بالاتر از میانگین کشوری است

عبدی با بیان اینکه وقوع جرائم خشن در سطح استان در حد صفر است، گفت: متاسفانه آذربایجان‌شرقی در وقوع تصادفات از میانگین کشوری بالاتر است البته هر چند در ۶ ماه گذشته ۱۰۴ نفر کاهش کشته نسبت به سال گذشته داریم ولی باید فرهنگ رانندگی را یاد بگیریم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]