- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پاسخ استاندار به یاداشت انتقادی آذرقلم: از انتقاد رسانه ها استقبال می کنیم

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: استاندار جدید آذربایجان شرقی ضمن تماس تلفنی با نویسنده یادداشت انتقادی محمدامین خوش نیت، از انتقاد رسانه ها استقبال کرد.
به گزارش آذرقلم، عابدین خرم ضمن تشکر از حساسیت و واکنش رسانه ای به برخی اتفاقات اخیر و عمل به رسالت خطیر نقد مسئولان توسط خبرنگاران، اظهار داشت: درهای استانداری به روی تمام روزنامه نگاران و نویسندگان و هم استانی های عزیز باز است تا هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را به طور شفاف و صادقانه ابراز کنند.
****
پی نوشت: یادداشت انتقادی ما با عنوان «آقای استاندار! بیانیه ندهید جواب بدهید/ پس لرزه های یک سیلی» که در نقد موضع گیری و واکنش آقای خرم (استاندار آذربایجان شرقی) در رویداد سیلی تبریز، نوشته شده بود بازتاب وسیع و گوناگونی در عرصه افکار عمومی و رسانه های محلی و کشوری داشت. اما لازم است فارغ از همه دیدگاه ها این اقدام ارزشمند آقای استاندار در پاسخگویی سریع و صریح به یک نقد رسانه ای را مورد تمجید قرار داد.
اینکه یک مسئول استانی، ضمن تشکر و نقد پذیری، توضیحات لازم را ارائه کرده و از نقد وی استقبال می کند مایه خوشوقتی است تا از این پس شاهد ظهور مسئولان پاسخگو در سطح استان باشیم.
ای کاش بقیه مسئولان نیز در برابر مردم و رسانه ها در مقام توضیح و پاسخ برآمده و نسبت به افکار عمومی احترام قائل شوند. ضمن ارج نهادن به این اقدام ارزشمند آقای استاندار و صرف نظر از همه تعارفات معمول، به مردم عزیز اطمینان می دهیم که رسالت ما در نقد عملکردها همچنان ادامه خواهد داشت و در نقطه مقابل، آماده انتشار پاسخ ها و عملکردهای مثبت هستیم.
برای آقای خرم و تیم مدیریتی شان در راه توسعه آذربایجان آرزوی موفقیت داریم.

 

متن یادداشت مورد نظر را اینجا بخوانید:

https://azargalam.ir/%d8%a2%d9%82%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%87-%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d8%af%d9%87%db%8c%d8%af/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]