- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

وعده کنایه آمیز لیکنز: مسی را به تبریز می آورم!

آذرقلم: سرمربی تراکتورسازی در مصاحبه بعد از بازی با استقلال از موضوع عجیبی سخن به میان آورد و با کنایه در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد بازگشت استوکس پرسید گفت: من با مسی صحبت کردم و باید ببینم قبول می‌کند سال بعد به اینجا بیاید یا نه!

این برد تقدیم به هواداران و زنوزی/ با مسی برای فصل آینده صحبت کرده ام!

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: تیم ما فقط به یک بازیکن وابسته نیست و ۲۵ بازیکن سطح بالا داریم؛ فشار زیادی روی استوکس وجود دارد و باید به او کمک کنیم‌ تا به شرایط ایده‌آل بازگردد.؛ یک تیم فقط به مهاجم خود نباید وابسته باشد؛ من با لوکاکو کار کردم که در ۱۸ سالگی بهترین مهاجم لیگ بلژیک بود، زمانی که مورینیو در چلسی بود او نتوانست به شرایط ایده‌آل بازگردد ولی چند سال بعد به شرایط ایده‌آل بازگشت؛ تراکتور می‌تواند با چند سیستم مختلف بازی کند.

بازی از نظر تاکتیکی سطح بالایی داشت و خوشحالم که همان آنالیزی که داشتیم اتفاق افتاد. احمد عبدالله زاده بهترین بازیکن زمین بود که حتی یک ضربه هم به توپ نزد. هفته پیش حاج صفی یک اشتباه داشت ولی دیدید که چقدر امروز از نظر شخصیتی به تیم کمک کرد.Image result for ‫مسی‬‎

لیکنز در ادامه در خصوص اینکه چرا تراکتورسازی گل دوم را نزد گفت: شما بازی را دیدید؟ ما مقابل استقلال بازی کردیم و حتی ممکن بود بازی را ببازیم.قطعا دوست داشتیم گلهای دوم و سوم و چهارم را بزنیم.

من با مسی صحبت کردم و باید ببینم قبول می‌کند سال بعد به اینجا بیاید یا نه!