- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

هیچ نقشی در حمایت و رد نمایندگان انتخابات مجلس ندارم

آذرقلم: امام جمعه تبریز گفت: بنده از تریبون نماز جمعه اعلام می‌کنم که در حمایت و رد نمایندگان هیچ توصیه و سفارشی و حمایتی نداشته و نخواهم داشت.
به گزارش آذرقلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: موضوعی که در آن مواجه شدیم موضوع انتخابات است؛ از آنجایی که مسائل انتخابات مهم‌ترین نشانه مردم‌سالاری در نظام جمهوری اسلامی است، در طول سال‌های انقلاب آن هم با وجود جنگ و تحریم و ترور و جنگ عظیم رسانه‌ای حضور مستمر مردم را پای صندوق‌های رأی را دیده‌ایم که همگی حقانیت انقلاب را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه دشمن همه کار کرد تا مردم پای صندوق‌های رأی نروند اما هیج یک از مردم دلسرد نشدند، ادامه داد: در این انتخابات هم همین طور خواهد شد.
امام جمعه تبریز ادامه داد: اما آنچه که لازم است این است که مردم ما همیشه در حساس‌ترین مواقع به وظیفه خود عمل می‌کنند از این‌رو نمایندگان هم به مسائل معیشت و اقتصادی مردم توجه ویژه داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: بنده از همین تریبون اعلام می‌کنم که در حمایت و رد نمایندگان هیچ توصیه و سفارشی و حمایتی نداشته و نخواهم داشت و هر کسی هم هر چیزی از قول من در رابطه با سفارش و توصیه یکی نقل قول کند، دروغ است.