- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

هیچ تغییری در انتخابات شورای شهر تبریز وجود ندارد/ شایعات فضای مجازی را باور نکنید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی گفت: هیچ گونه تغییری تابه حال در انتخابات شورای شهر تبریز نداشتیم.
به گزارش آذرقلم به نقل از مهر، عزیز جوانپور در خصوص برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص انتخابات شورای شهر تبریز گفت: شهروندان به شایعات فضای مجازی توجه نکنند چراکه برخی از صفحات در شبکه‌های اجتماعی بدون داشتن مستندات اقدام به دروغ پراکنی می‌کنند.
وی افزود: تعدادی شکایت به هیأت عالی نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی رسیده بود که آنها را بررسی و رسیدگی می‌کنیم و هیچ تغییری در نفرات نهایی شورا انجام نشده است. شمارش مجدد آرا به این معنی نیست که نتایج تغییر خواهد کرد. امیدواریم برخی از رسانه‌ها جانب انصاف و حق را رعایت کرده و صرفاً به خاطر مسائل شخصی اقدام به شایعه سازی نکنند.

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی ادامه داد: پیگیری‌های قانونی علیه صفحات مجازی که اقدام به انتشار اخبار خلاف واقع و دروغ می‌کنند انجام می‌دهیم چراکه این افراد با انتشار اخبار کذب باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند و به اعتماد عمومی مردم نیز خدشه وارد می‌سازند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]