- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

هیچ بازیکنی از تراکتور جدا نمی‌شود/ لیست خرید ما هنوز مشخص نیست

آذرقلم: محمد تقوی در نشست خبری قبل از دیدار برابر فولاد خوزستان راجع به آخرین وضعیت تیمش، جذب و جدایی بازیکن، لیست نیم‌فصل، وضعیت ادامه همکاری خود و … صحبت کرد :

هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود

تمام تمرکز ما روی بازی فردا است و تا کنون هنوز کاری انجام نداده‌ایم. هیچ بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود، مگر اینکه خودش بخواهد. از فردا کارمان را شروع خواهیم کرد. تا جایی که من می‌دانم مدیریت باشگاه هنوز اقدامی برای جذب بازیکن انجام نداده است. وقتی ما دو مهاجم از دست می‌دهیم، طبیعی است که بخواهیم در خط حمله بازیکن جذب کنیم. تراکتور به حدی رسیده که خیلی‌ها دوست دارند در این تیم بازی کنند. من به‌عنوان مربی هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که با بازیکن مورد نظر صحبت کنم. این وظیفه باشگاه است و من فقط پیشنهاد می‌دهم. اگر شما می گویید که مدیریت باشگاه در حال مذاکره است باید بگویم که با هماهنگی من بوده است. لیستی هنوز ارائه نشده و تصمیم‌مان این است که اولویت بندی‌مان را بعد از بازی با فولاد اعلام کنیم.

 آخرین وضعیت استوکس و اروین: آنها هنوز بازیکن ما هستند

آنها هنوز بازیکنان این باشگاه هستند. من فکر نمی کنم که به این راحتی سرمایه های باشگاه را از دست بدهیم. اگر هم قرار باشد بروند نباید ضرر کنیم. مالک باشگاه و مدیریت بهتر می‌دانند در این مورد چگونه تصمیم بگیرند.

لیست خرید تراکتور هنوز مشخص نیست

سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشدند و لیست خرید نیم‌فصل را مشخص نکردند.