- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

هوادار 93 ساله تراکتور + عکس

آذرقلم: پیرترین هواداران فوتبال ایران از نزدیک شاهد بازی تراکتور با پرسپولیس خواهد بود.رکورد جدیدی به نام تراکتور/پیرترین تماشاگر ورزشگاه تراکتوری است

به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، عبدالله مهدی‌پور با 93 سال مسن‌ترین هوادار فوتبال ایران است که طرفدار تیم تراکتور است.

وی از بدو تاسیس باشگاه تراکتورسازی، طرفدار و هوادار این تیم بوده و همیشه و در همه شرایط در باغشمال و ورزشگاه یادگار امام حضور یافته و تیم تراکتور را با شیپورش تشویق کرده است.

وی در حد توان هم به سایر شهرهای ایران سفر کرده و حامی تراکتور در بازی های خارج از خانه هم بوده است.

مهدی پور متولد 1306 بوده و با 93 سال سن، با حضور در بازی تراکتور با پرسپولیس می‌تواند رکوردی جدیدی در فوتبال ایران و حتی جهان شکسته و مسن‌ترین تماشاگر حاضر در ورزشگاه‌ها لقب گیرد.

امید است مسوولان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و باشگاه تراکتور تمهیداتی در نظر گیرند تا این رکورد به نام باشگاه تراکتور و فوتبال تبریز ثبت شود و شرایط حضور وی در ورزشگاه هم فراهم گردد.

مهدی‌پور که به “مشه عبدالله” شهرت دارد، مدتی است که در بستر بیماری خوابیده و کمتر در میادین ورزشی ظاهر می‌شود.

وی می‌گوید: هر چقدر هم بیمار باشم باز هم به عشق تراکتور به حیات خود ادامه می‌دهم و در بازی تراکتور برابر پرسپولیس با کمک پسرم در ورزشگاه حاضر خواهم شد و تیم تراکتور را تشویق خواهم کرد.

قدیمی‌ترین هوادار فوتبال تراکتور گفت: از همه تماشاگران و هواداران تراکتور می‌خواهم در بازی تراکتور با پرسپولیس حضور یافته و تیم تراکتور را تشویق کنند و تیم تراکتور را تنها نگذارند.

وی بیان داشت: از تغییرات صورت گرفته در تیم تراکتور خوشحال هستم و امیدوارم تراکتور با آقایان زنوزی، دنیزلی و صادقیان بتواند به قهرمانی لیگ برتر برسد.

وی در مورد مشکلاتش و انتظاراتش از مسوولان تصریح کرد: من اگر تراکتور را تشویق کردم و هوادار این تیم بودم به خاطر عشق و تعصبم بوده و قلبم برای این تیم می‌تپد و هیچ وقت هم از مدیران این باشگاه انتظاری نداشتم، هر چند تعدادی قدردان بودند.

وی گفت: من بیشتر عمرم را برای تشویق تراکتور صرف کردم و از کسی هم انتظاری نداشتم. سال‌‌هاست که همسرم به رحمت خدا رفته و زحمت من را پسرم صادق و نوه‌ام میلاد می‌کشند. یک خانه 50 متری دارم که متاسفانه 40 متر آن در طرح قرار دارد و تنها 10 متر می‌ماند و در این روزهای پیری نگران از دست رفتن خانه‌ام هستم و امیدوارم مسوولان اقداماتی انجام دهند تا تنها سرمایه زندگی من از دست نرود.

اطلاعات دقیقی در مورد پیرترین تماشاگر دنیا در ورزشگاه در دسترس نیست، اما می توان با پیگیرهای لازم و کسب اطلاعات، این رکورد را به نام تراکتور در کتاب گینس ثبت کرد.

شاید تنها مورد نزدیک به مشه عبدالله، ناوارو آپاریسیو تماشاگر تیم والنسیا باشد که در سال 1985 و در 54 سالگی نابینا گشت، اما بلیت‌های خریداری کرده آن فصل را بازنگرداند و با چشم نابینا تا سال 2017 در ورزشگاه خانگی والنسیا حضور یافته و بعد از درگذشتش، تندیس وی بر روی همان صندلی اش گذاشته شد تا یاد و خاطره این هوادار والنسیا همیشه گرامی داشته باشد. وی در هنگام فوت 90 سال داشت که بازم هم به رکورد هوادار پیر تراکتور نمی‌رسد.