- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

همه حرف و حدیث های مربوط به نقل و انتقالات تراکتور+ تصاویر

آذرقلم: این روزها با نزدیک شدن به پایان نیم فصل، بحث نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر ایران داغ شده است.

به گزارش آذرقلم، در این بین رسانه های مختلف و محافل خبری هم به شدت در حال گمانه زنی در این باره هستند و هر روز اسامی مختلفی را در فضای مجازی و رسانه های گروهی می شنویم. به ویژه در پیرامون تیم تراکتور که در نیم فصل گذشته شاهد اتفاقات بسیاری در مورد یارگیری و جذب بازیکن و مربی بود.

برخی از این اخبار را با هم مرور می کنیم:

تکذیب مذاکره با مهاجم نفت آبادان

باشگاه تراکتور اعلام کرد فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات نیم فصل بعد از بازی با پیکان آغاز می‌شود.

فعالیت نقل و انتقالات تراکتور بعد از بازی پیکان/ تکذیب مذاکره با مهاجم نفت آبادان

باشگاه تراکتور با رد مذاکره این باشگاه با آل‌کثیر مهاجم تیم نفت آبادان عنوان کرد که فعالیت نقل و انتقالات تراکتور بعد از بازی پیکان آغاز می‌شود و با توجه به مشغله‌ کاری  زیاد مالک باشگاه، ایشان به هیچ عنوان به موضوعات جزئی نظیر مذاکره با بازیکنان ورود نمی‌کند.

پیشنهاد ۶ میلیون یورویی باشگاه تراکتور به مهاجم تیم ملی ژاپن؟

پیشنهاد ۶ میلیون یورویی باشگاه تراکتور به مهاجم تیم ملی ژاپن؟

خبرهایی مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتور برای جذب «یوما سوزوکی» مهاجم تیم ملی ژاپن مطرح شده است.

تیم فوتبال تراکتور در حالی وارد نقل و انتقالات نیم فصل می شود که فردا یک بازی معوقه با تیم پیکان دارد. هدایت این تیم موقتا بر عهده ساکت الهامی است.

گفته می شود این باشگاه برای نقل و انتقالات زمستانی یوما سوزوکی مهاجم تیم ملی فوتبال ژاپن را مدنظر دارد که در حال حاضر در تیم سنت ترویدن بلژیک بازی می کند. سوزوکی سابقه بازی در تیم کاشیما ژاپن را هم دارد ولی طبق اخبار غیررسمی، وی علاقه ای به بازی در ایران از خود نشان نداده است. گفته می شود پیشنهاد تراکتور به این بازیکن ۶ میلیون یورو بوده است!

توره می آید، نمی آید؟!

با استناد به اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد ابراهیم توره، به زودی به ترکیب تیم تیراختور خواهد پیوست.

به گزارش دورنانیوز، در پی ضعف تیراختور در نقطه گلزنی، مدیران این تیم در اندیشه جذب بازیکنان گلزن برای تیم خود هستند.

از سوی دیگر ابراهیم توره السلاوی، ۳۳ ساله با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از حضور در ایران خبر داده است

ابراهیم توره مهاجم  اهل سنگال بوده و سابقه حضور در تیم‌های پیکان، پرسپولیس و سپاهان را در کارنامه دارد که درخشش خوبی در گلزنی داشت.

توره در زمان حضورش در تیم سپاهان۳۶ گل، در تیم پرسپولیس ۱۱ گل و برای پیکان ۱۳ گل به ثمر رسانده بود.

توره رد شد
گزینه ای که به تبریز نیامده توسط کمیته ی فنی تیم تراکتور رد شد . شایعه ی آمدن وی به تبریز بسیار و به طور گسترده پیچیده بود . اما نه هواداران و نه کمیته ی فنی تمایلی به آمدن این بازیکن به سرخ پوشان نداشتند . گزینه ها داخلی و جوان است . ابراهیم توره در زمانی که در ایران بود بسیار درخشیده بود . اما یک مورد بود که کسی از آن در تبریز اطمینان نداشت . آیا همان آمادگی در او وجود دارد ؟ شاید جواب این مسئله منفی باشد . زیرا او 33 سال دارد و مدتی هم است که از فوتبال دور بوده است .

به نظر سرمایه گذاری و گذاشتن وقت به چند بازیکن جوان و به خصوص بومی می تواند مستمر به ثمر تر از آوردن بازیکنان خارجی به خصوص بالای 30 سال داشته باشد . بازیکنانی که حتی در ابتدای فصل جذب شدند ، اما بسیار کم از آنان استفاده شد . بازیکنانی همچون رضا شکاری ، مهدی ببری ، سعید مهری و ابوالفضل رزاقپور به تیم اضافه شدند . اما افسوس که اصلا به کار گرفته نشد .

مهاجم تیم ملی در تمرینات تراکتور:

گزینه های داخلی تراکتور 1

سرخ پوشان تبریزی به شدت به دنبال جذب یک مهاجم هستند . بازیکنی هم که در نیم فصل اول جذب شد ، نتوانست انتظارات را بر آورده کند . حال به نظر این تیم به دنبال جذب مهاجمان جوان و پرورش آن است . یک بازیکن به تمرینات این تیم اضافه شده است . علی سبحانی مهاجم اهل همدان تیم ملی جوانان به تمرینات اضافه شده است و در صورت کسب رضایت در چند روز آینده قراردادش رسمی منعقد خواهد شد . نظر شما در مورد جوان گرایی تیم چیست ؟

یکی از خارجی‌های تراکتور در آستانه جدایی

بازیکن فرانسوی تراکتور در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

«کوین فورچونه» بازیکن فرانسوی که ابتدای فصل با قیمت بالایی به جمع تراکتوری‌ها اضافه شد، در دو بازی گذشته در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار نگرفته تا زمزمه‌های جدایی‌اش از تراکتور به گوش برسد.

بازگشت شکوهمندانه اسدی به تراکتور

مدافع تراکتور در بین تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر قرار گرفت. «رضا اسدی» پس از طی دوران مصدومیت، بازگشت باشکوهی به ترکیب تراکتور داشت تا خیال ساکت الهامی بابت داشتن یک بازیکن آماده در فاز تدافعی تیمش قرص باشد.

فراز کمالوند نمی آید!

چند روزی بود که شایعه آمدن مربی سابق تراکتور به این تیم شنیده می شد . اما فراز کمالوند این مسئله را تکذیب کرد و گفت که هیچ ارتباطی با این باشگاه مبنی بر آمدن به عنوان سرمربی گری این تیم نداشته است . البته این گفته ی وی به این منظور است که فعلا خبری نیست . اما مسئله ای که پیش می آید این است که باشگاه در مورد جانشین دنیزلی هیچ واکنشی نشان نداده است .

اسکوچیچ؛ بهترین گزینه برای نیمکت تراکتور

به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ جدی ترین گزینه برای نیمکت تراکتور است….نویسنده:

اسکوچیچ؛ بهترین گزینه برای نیمکت تراکتور

مدال نوشته بعد از جدایی زود هنگام دنیزلی از تراکتور دراگان اسکوچیچ جدی ترین گزینه نیمکت تبریزی‌ها است.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ از مشکلات مالی صنعت نفت به ستوه آمده و در همین رابطه شب گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام مسئولان صنعت نفت را تهدید به جدایی کرد.

به جرات می‌توان گفت اسکوچیچ بهترین مربی نیم فصل اول لیگ برتر بوده چرا که به رغم مشکلات مالی و نداشتن بازیکن ستاره توانسته صنعت نفت را بالاتر از تیم ‌های تراکتور شهر خودرو و فولاد تا رده چهارم جدول برساند.

تا قبل از شروع فصل کسی فکرش را نمی‌کرد دراگان اسکوچیچ با دست‌های خالی و در باشگاهی فاقد حتی یک بودجه اولیه و در برهوت بی‌توجهی‌ها و البته با مشتی بازیکن غیرمشهور صنعت‌نفت را به رده چهارم جدول لیگ برتر برساند. وی تیمی را از امثال ذوب‌آهن، تراکتور، پیکان، سایپا و فولاد پیش انداخته که بودجه‌اش در قیاس با آنها صفر است، از ستاره تهی است و بازیکنانش دریافتی بسیار کمتر از بازیکنان سایر تیم ها دارند.

اسکوچیچ با این عملکرد فوق العاده می تواند بهترین گزینه برای نیمکت تراکتور باشد. تراکتوری پر مهره که مشکلات مالی دیگر تیم‌ها را ندارد.

اصلاً بحث نقل و انتقال مطرح نیست

ساکت الهامی مربی تراکتور گفت: اصلاً بحث نقل و انتقال نیست. ما باید ببینیم چه پست‌هایی لازم داریم و چه کسی می‌تواند به تیم ما کمک کند. بعد از آن باید ببینیم این بازیکن باید ایرانی باشد یا خارجی. این بار باید بگویم که از همه نفرات راضی هستیم. تراکتور پرمهر‌ترین تیم ایران است. ما دست‌مان از لحاظ ترکیب باز است.

ملی‌پوش فرانسوی در راه تیراختور؟

اخبار تائید نشده از مذاکره مدیران تیراختور با ملی‌پوش سابق تیمی ملی فرانسه، حکایت دارد.

دورنانیوز نوشته؛ حاتم بن عرفه، هافبک ۳۲ ساله اسبق تیم ملی فرانسه که قبلا نیز از احتمال حضورش در تیراختور سخن به میان آمده بود، دوباره شاعاتی از حضور وی در تبریز منتشر شده است اما از طرف دیگر گالاتاسرای بزرگترین رقیب تیراختور در جذب می می‌باشد و بصورت جدی با این بازیکن مذاکراتی انجام داده است.

حاتم بن عرفه، سابقه حضور در تیم‌های المپیک لیون، المپیک مارسی، نیوکاسل، هال‌سیتی، نیس، پاری‌سن‌ژرمن را در کارنامه ورزشی دارد. آخرین تیم او رن بود که از اوایل تابستان سال جاری بدون تیم است.

تیراختور که در دو خط حمله و دفاع وسط نقطه ضعف دارد، هنوز بازیکنی برای نیم فصل دوم جذب نکرده است و از طرفی حاتم بن عرفه به عنوان بازیکن پست هافبک بوده و احتمال در صورت جذب، باید در یکی از دو پست فوق ایفای نقش کند.

 مدافع ذوب آهن در راه تراکتور

محمدی در تیررس کادر فنی تراکتور

شنیده می‌شود هادی محمدی مدافع ذوب آهن یکی از گزینه‌های مدنظر سرخپوشان تبریزی در نقل و انتقالات زمستانی است.

تبریز بیدار نوشته، هادی محمدی از باشگاه ذوب آهن درخواست رضایت نامه کرده است تا در نیم فصل دوم به تیم دیگری بپیوندد. به هر حال در صورت جدایی محمدی از ذوب آهن، باشگاه تراکتور برای جذب این بازیکن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

محمدی دوران خدمت سربازی اش را در تراکتور سپری کرد و بعد از پایان لیگ هجدهم به ذوب آهن تیم سابق خود بازگشت و نیم فصل اول لیگ نوزدهم در این تیم اصفهانی بازی کرد.

پیشنهاد تراکتور به بازیکن استقلال

 مدافع تیم فوتبال استقلال با پیشنهادی از سوی باشگاه تراکتور مواجه شده است

 میلاد باقری که به تازگی از تیم فوتبال استقلال جدا شده، یکی از گزینه‌های تیم تراکتور برای تقویت خط دفاعی است.

باشگاه تراکتور پیشنهاد خود را به بازیکنان پیشین استقلال ارائه داده، اما هنوز پاسخی از سوی این بازیکن نگرفته است.

تراکتور در خط دفاعی مشکل کمبود بازیکن دارد و در طول نیم‌فصل نخست هم در چند مقطع مجبور به استفاده از بازیکن غیرتخصصی در پست مدافع میانی شد.

شهریار مغانلو و ارسلان مطهری هم می آیند؟

درخشش شهریار مغانلو مهاجم پیکان او را در رادار تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس، تراکتور و استقلال قرار داده است. مغانلو تا اینجای فصل با زدن۷ گل و قرار گرفتن در کورس آقای گلی مورد توجه تیم‌هایی که اتفاقا فقر گلزنی هم دارند بوده است.

ارسلان مطهری ستاره ذوب‌آهن دیگر بازیکنی است که نوک پیکان تیم‌هایی از جمله استقلال به سوی او نشانه رفته است. از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد تیم تبریزی‌ مذاکرات خود را با این دو بازیکن آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

نیل یداللهی ، بازیکن ایرانی – ایرلندی

مدیران تراکتور تلاش دارند برای تقویت دفاع خود، یک بازیکن از کشور ایرلند جذب کنند.

دورنا نیوز نوشته بعد از عملکرد ضعیف تیم تیراختور در دفاع وسط، مدیران این تیم تلاش دارند برای نیم‌فصل دوم نقاطضعف خود را ترمیم کنند و در این راستا شایعاتی مبنی بر تاش برای جذب یک بازیکن دورگه ایرانی – ایرلندی به گوش می‌رسد.

نیل یداللهی بازیکن ایرانی-ایرلندی است که در فوتبال بریتانیا بازی می‌کند و سابقه بازی در تیم های برنلی، سوانزی و دربی کانتی را هم دارد. او که در زمان کارلوس کی روش به حضور در تیم ملی ایران نزدیک شد فصل گذشته را در لیگ دسته اول ایرلند سپری کرد.

این بازیکن ۲۶ ساله که مدافع بودهو قابلیت بازی به عنوان هافبک را نیز دارد، در حال حاضر بازیکن وایت هاوک است و در لیگ فوتبال کنفرانس جنوب انگلستان توپ می‌زند.

وی فصل گذشته در فهرست خرید برانکو برای پرسپولیس هم قرار داشت ولی در نهایت محمد نادری به جای وی جذب این تیم شد.

میلاد باقری و ادواردو دوسانتوس گزینه‌های مدنظر تراکتور

طبق اعلام سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور، جذب بازیکنان داخلی  اولویت اصلی این تیم تبریزی در نقل و انتقالات زمستانی است و در صورت به توافق نرسیدن با گزینه‌های مدنظر داخلی با بازیکنان خارجی مذاکره می‌کنند.  

شنیده می‌شود دانیال اسماعیلی فر، وحید محمد زاده، میلاد باقری و ادواردو دوسانتوس گزینه‌های مدنظر تراکتور در خط دفاع هستند. البته باشگاه تراکتور برای جذب اسماعیلی فر دست به کار شده  و پیشنهاد خود را به باشگاه ذوب آهن داده است، اما ذوبی‌ها هنوز پاسخی ندادند.