- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

همایش “مشکلات کودک و عصر پست‌مدرن” در تبریز

آذرقلم: همایش “مشکلات کودک و عصر پست‌مدرن” در تبریز برگزارش می‌شود.
به گزارش آذرقلم، این همایش یک دورهمی مفید و کاربردی ویژۀ والدین در حوزۀ فرزندپروری است که برای اولین در تبریز برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، هادی اکبری‌نژاد یکی از سخنرانان همایش در خصوص ضرورت برگزاری این همایش می‌گوید: با توجه به اینکه ما در عصر پست‌مدرن زندگی می‌کنیم باید تربیت فرزندانمان نیز متناسب با این عصر باشد.
وی می‌افزاید: از آن‌جایی که در ادبیات روانشناسی پست مدرن، تعریف مشکل و اختلالات روان‌شناختی به کلی دگرگون شده، اگر متناسب با این مفاهیم پیش نرویم در تربیت کودکان به مشکل برخواهیم خورد.
اکبری‌نژاد تأکید می‌کند: شعار روانشناسی پست‌مدرن به خصوص روایت درمانی این است که شخص مشکل نیست، مشکل، مشکل است! که این مفهوم یک تغییر اساسی در نگاه به مشکلات روانشناختی و برخورد با آن‌ها ایجاد کرده‌است. در این همایش سعی خواهد شد تا این تفاوت‌ها و نحوۀ برخورد با مشکلات ارائه شود.
این گزارش حاکی است سخنرانان این همایش دکتر هادی اکبری‌نژاد مشاور و روان درمانگر و مدرس دانشگاه و سودا بلیلا کارشناس ارشد روانشناسی کودک هستند.
گفتنی است این همایش پنجشنبه، 23 خردادماه  از ساعت 18 تا 20 در سالن اجتماعات نسل فردا (جنب هلال احمر) برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این همایش را به قیمت 15 هزار تومان از سایت ایوند تهیه کنند..