- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

همایش توسعه فرصت های سرمایه گذاری در هریس برگزار می شود

آذرقلم: همایش توسعه فرصت های سرمایه گذاری 15 تیر ماه در هریس برگزار می شود

به گزارش آذرقلم، دبیر همایش توسعه فرصت های سرمایه گذاری در هریس، گفت: این همایش در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و به منظور توسعه و سرمایه گذاری در شهرستان هریس در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی ، دامپروری ، صنعت و معدن ،گردشگری و انرژی های نو در 15 تیر ماه 97  برگزار می گردد.

روح الله خلیلی جاوید در گفتگو با خبرنگار آذرقلم تأکید کرد: همایش توسعه فرصت های سرمایه گذاری در هریس، با مشارکت استانداری آذربایجان شرقی  ، فرمانداری شهرستان هریس ،شورای های اسلامی و شهرداری های پنجگانه شهرستان هریس و باهمکاری سایر ادارات شهرستان وحمایت سازمان امور اقتصاد و دارایی و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی ضمن دعوت از کلیه شرکت های بخش خصوصی داخلی ، نمایندگان و رابطین سرمایه گذاران برای حضور در این همایش، این گردهمایی را فرصتی برای توسعه زیرساخت های اقتصادی شهرستان هریس معرفی کرده و عنوان کرد: به دنبال شناسایی ظرفیت و پتانسیل های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف  صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی شهرستان هریس هستیم تا با برگزاری چنین همایش هایی به معرفی و جذب سرمایه گذار داخلی در این حوزه ها بپردازیم.

خلیلی در پایان صحبتهای خود با اشاره به مجموعه اقدامات انجام یافته در خصوص تسهیل حضور سرمایه گذاران داخلی در این همایش اظهار داشت: مشوق ها و امکانات مناسبی برای حضور شرکت کنندگان در همایش در نظر گرفته ایم که از آن جمله می توان به ترانسفر سرمایه گذاران از فرودگاه تبریز به شهرستان هریس، اسکان مهمانان در مهمانسراهای ادارات شهرستان اشاره کرد.

گفتنی است همایش یک روزه توسعه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان هریس، روز جمعه در تالار دریا واقع در این شهرستان برگزار خواهد شد که علاقمندان به حضور در این همایش می توانند با شماره تلفن های زیر تماس برقرار کنند.

دبیرخانه همایش : 04143433898