- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

هافبک صنعت نفت در تبریز؛ ایمانی به تراکتورسازی پیوست

اکبر ایمانی به تراکتورسازی پیوست
آذرقلم : هافبک پارس آبادی صنعت نفت آبادان با عقد قراردادی به تراکتورسازی پیوست.

به گزارش آذرقلم، اکبر ایمانی که بعد از نیم‌فصل حضور در صنعت نفت آبادان و عملکرد خوبی که در این تیم داشت، به دنبال جدایی از جمع آبادانی‌ها بود و بر فسخ قراردادش با این باشگاه تاکید داشت، در نهایت به تراکتورسازی تبریز پیوست.
این هافبک دفاعی که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، از ابتدای نقل و انتقالات زمستانی شایعه پیوستن‌اش به تراکتورسازی وجود داشت که دقایقی قبل با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد امضاء کرد.

خیلی خوشحال هستم که به تیم محبوبم پیوستم

وی شب گذشته با استقبال حسن آذرنیا سرپرست تیم تراکتورسازی وارد تبریز شده و قرار است در تمرین امروز تیم، خود را به لیکنز سرمربی تراکتورسازی معرفی کند.

ایمانی در هنگام ورود به تبریز عنوان کرد: خیلی تلاش کردم که به تیم تراکتورسازی بپیوندم و مشکلاتی زیادی را هم متحمل شدم و خوشحال هستم که پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کرده و از همین جا به هواداران تیم تراکتورسازی سلام می‌کنم.

وی افزود: نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم تراکتورسازی کرده و با تمام وجود برای این تیم بازی خواهم کرد و امیدوارم در پایان فصل با تیم تراکتورسازی به قهرمانی لیگ برتر دست یابیم تا هواداران این تیم را خوشحال کرده باشیم.

اکبر ایمانی متولد سال 1371 پارس‌آباد مغان است. وی برای تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان، پدیده مشهد، فولاد خوزستان و نفت آبادان بازی کرده است.

این بازیکنان سابقه بازی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور را هم در کارنامه خود داشته و آخرین خرید تیم تراکتورسازی در این فصل لیگ برتر فوتبال کشور است.