- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

نقل و انتقالات تراکتور از نگاه رسانه ها: خوشه های طلایی در راه تبریز و معامله برد _ برد با استقلال!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: با جذب بازیکن دسته اولی خوشه طلایی، فعالیت های نقل  انتقالات تراکتور در فصل پیش روی لیگ برتر کلید خورد. 

به گزارش آذرقلم، از گوشه و کنار اخبار متفاوت و گاه متناقضی در خصوص جدایی و یا جذب بازیکنان جدید به گوش می رسد. به همین منظور با سیر در رسانه های ورزشی ایران اتفاقات و رویدادهای نقل و انتقالات تراکتور را با هم مرور می کنیم:

وینگر خوشه طلایی سوار تراکتور شد!
بازیکن فصل گذشته تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه به عنوان اولین بازیکن به تیم تراکتور پیوست.استارت تراکتور در نقل‌وانتقالات/ رونمایی از اولین خرید منصوریان
محمد قنبری، وینگر فصل گذشته تیم خوشه طلایی ساوه که روز گذشته در تمرین تیم تراکتور حضور داشت، با عقد قراردادی به این تیم پیوست.
این بازیکن سهمیه زیر 23 سال بوده و به عنوان اولین خرید تراکتوری‌ها در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل به جمع شاگردان علیرضا منصوریان ملحق شد.
از قنبری به عنوان پدیده فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز یاد می‌شود.

 

 

معامله برد _ برد استقلال با تراکتورمعامله پایاپای استقلال و تراکتور؛ رضایت به مظاهری در قبال حسینی
سرمربی جوان تیم تراکتور ، علیرضا منصوریان ، خواهان جذب سید حسین حسینی ، دروازه بان آبی پوشان به ترکیب تیم تراکتور می باشد که به نظر می آید قبل از صدور حکم مظاهری ، این دو تیم بر سر دروازه بان های خود پای میز معامله بنشینند! در این صورت باشگاه استقلال ، برای جدایی حسینی از تیم و ملحق شدن وی به تیم تراکتور رضایت می دهد و تراکتوری ها هم شکایت خود از رشید مظاهری به خاطر جددایی بدون رضایت را پس بگیرند! یک معامله برد _ برد !

ستاره شهر خودرو وارد مذاکره با تراکتور شد
حاج صفی، محمدرضا خانزاده، ساسان انصاری و اسدی ساز جدایی از تراکتور کوک کرده اند بنابراین کادر مدیریتی تراکتور باید به فکر جایگزین برای این بازیکنان باشند.
در همین رابطه و برای پوشاندن خلا حضور این بازیکنان، تراکتور در پی جذب چند بازیکن از جمله ستاره ی تیم شهر خودرو ، محمد قاسمی نژاد می باشد تا در پست هافبک تهاجمی در تراکتور به میدان برود .

شکار دیگر تراکتور از اردوی استقلال!بازیکن یاغی و فراری استقلال در آغوش منصوریان

علی دشتی که فصل گذشته از سایپا به استقلال پیوست و فصل پرحاشیه‌ای را در اردوگاه آبی سپری کرد، قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و به احتمال زیاد شاگرد علیرضا منصوریان در تراکتور خواهد شد.
هافبک تیم استقلال چند روز پیش و در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اردوی این تیم در قطر را ترک کرد و به تهران بازگشت‌ تا باز خبرساز شود.
دشتی هافبک بوشهری آبی‌ها که همراه قایدی و دانشگر مثلث بوشهری‌های استقلال را تشکیل داده بودند، با وجود درخشش در سایپا نتوانست در جمع آبی‌ها موفق شود.
اما این بازیکن با وجود اعلام جدایی‌اش استقلال را در قطر همراهی کرد و حالا که برگشته در‌حال مذاکره با تراکتور است. گویا منصوریان نظر مساعدی روی این وینگر جوان دارد و پس از آن‌که تراکتور پیشنهاد انتقال سید‌حسین حسینی در ازای بسته شدن پرونده رشید مظاهری را داده، ظاهرا دشتی دومین صید منصوریان و تراکتوری‌ها از اردوگاه آبی خواهد بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]