- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

نان بیاتی که منصوریان بر سفره تراکتور گذاشت/ پنجره انتقالات بسته شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: آسمان تبریز و باشگاه تراکتور این روزها ابری و سیاه است. علی منصوریان مچ تراکتوری ها را خواباند و این باشگاه را به دردسر بزرگ دیگری انداخت.
به گزارش آذرقلم به نقل از ورزش سه، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای مربوط به شکایات باشگاه تراکتور را صادر کرد. طی این حکم، شکایت تراکتور از منصوریان رد شد و بار دیگر پنجره تراکتور بسته شد.
با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور با تقدیم دادخواست‌هایی به طرفیت علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه، علی اکبر دهقان و علی مهاجری خواسته کسر از محکومیت را ارائه کرد که پس از بررسی کلیات پرونده، کمیته وضعیت بازیکنان برای هر چهار شکایت فوق قرار رد دعوی صادر کرد.
با این وصف باشگاه تراکتور ملزم به پرداخت مطالبات علیرضا منصوریان، سرمربی پیشین این تیم و دستیارانش شد.

 پنجره تراکتور بسته شد!
پس از پیروزی دوباره علیرضا منصوریان و‌ دستیارانش در جنگ حقوقی با تراکتور، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه دوباره بسته شد.
پیش از این منصوریان به‌همراه دستیارانش شکایتی را برای دریافت حق و‌ حقوق خود از تراکتور انجام داده و در این پرونده پیروز شده بودند و باشگاه تراکتور موظف به پرداخت کامل حق و حقوق‌ آن‌ها شد؛ حکمی که تایید کمیته تعیین وضعیت و استیناف را گرفت و لازم الاجرا بود، اما بعد از آن باز هم باشگاه تراکتور با طرح شکایتی جدید درخواست تجدید نظر در حکم صادره را داشت که حالا با اعلام کمیته تعیین وضعیت این درخواست هم‌ رد شده و‌ رای به نفع سرمربی و مربیان سابق تراکتور‌ است.
با اعلام این رای، علاوه بر محکومیت دوباره باشگاه تراکتور مشکل دیگری برای آن‌ها به‌وجود آمده و حالا آن‌ها با پنجره بسته زمستانی رو‌به‌رو شده‌اند. با اعلام کمیته تعیین وضعیت، باشگاه تراکتور اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود تا زمان پرداخت پول منصوریان و‌ دستیارانش را نخواهد داشت.
در ابتدای این فصل نیز با شکایت منصوریان در کمیته تعیین وضعیت پنجره تابستانی تراکتوری‌ها بسته بود ولی مدیران باشگاه تعهدی دو ماهه برای پرداخت پول به فدراسیون ارائه دادند و پس از آن شکایت جدید را مطرح کردند، اما حالا تا زمان پرداخت بدهی خود به سرمربی سابق‌شان اجازه ثبت قرارداد و جذب بازیکن جدیدی برای آن‌ها وجود ندارد.
چند روز قبل و در موردی مشابه علیرضا بیرانوند نیز با دریافت حکم از کمیته تعیین وضعیت، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیسی‌ها را بست و حالا چنین اتفاقی برای تراکتور با شکایت منصوریان رخ داده است.

تراکتور در نیم فصل اول، هفته های خوبی را پشت سر نگذاشت. این تیم از مجموع 16 بازی با کسب 14 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد و مشکلات ریز و درشتی مانند تغییر مالکیت، ناکامی سرمربی، بسته بودن پنجره انتقالات و بدهی های کلان این باشگاه را به چالش کشده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]