- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ناقوس مرگبار حوادث چهارشنبه سوری به صدا درآمد:

آذرقلم: به فاصله بیست روز مانده به آخرین چهارشنبه سال، متاسفانه ناقوس مرگبار حوادث این روز به صدا درآمده و خانواده های بسیاری را داغدار کرد. در همین رابطه دو حادثه جداگانه در دو شهر ارومیه و بناب تاکنون 4 کشته و 4 زخمی بر جای گذاشته است.

۲ نفر در بناب بر اثر انفجار مواد محترقه دچار سوختگی شدید شدند
سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: ۲ نوجوان و جوان ۱۵ و ۲۶ ساله بر اثر انفجار مواد محترقه در بناب دچار سوختگی شدید شدند.
به گزارش آذرقلم، «وحید شادی نیا» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حادثه حدود ساعت ۱۵ امروز در طبقه دوم یک منزل مسکونی در شهر بناب روی داده است.
وی اظهار کرد: پس از اعزام ماموران اورژانس این شهرستان به محل حادثه، آسیب دیدگان تحت اقدامات فوریت های پزشکی قرار گرفته و به بیمارستان امام خمینی بناب انتقال یافتند.
شادی نیا، ادامه داد: بر اساس شواهد موجود، مواد محترقه باعث این حادثه و تخریب قسمتی از منزل شده است.
وی از خانواده ها خواست در روزهای منتهی به چهارشنبه سوری بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند.

انفجار مرگبار اولین چهارشنبه سوری در ارومیه
حمید محبوبی؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی:عصر امروز جمعه ۴ اسفند به دنبال گزارشی در ساعت ۱۶:۴۲ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت انفجار یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان ولیعصر «عج» ارومیه اعلام شد.
یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان ،یک تیم جستجو و نجات سگ های هلال احمر (آنست)و ۲ تیم از هلال احمر شعبه ارومیه بهمراه ۲ خودرو آمبولانس و ۳ خودروی پشتیبانی و فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند‌.
این حادثه ۴ فوتی و دو مصدوم بر جای گذاشت.