- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

تاج‌الدینی: احمدی‌نژادی‌ها کاندیدایی در انتخابات مجلس ندارند!

میرتاج‌الدینی: احمدی‌نژادی‌ها کاندیدایی در انتخابات مجلس ندارند

آذرقلم: میرتاج‌الدینی نماینده اسبق تبریز در مجلس می گوید: احمدی نژادی ها کاندیداهای خاصی در انتخابات مجلس یازدهم ندارند و احتمال حضور آنها در مجلس بعدی حتی در قالب چهره های ناشناخته هم بعید به نظر می رسد.

به گزارش آذرقلم به نقل از خبرآنلاین، کمتر از یک ماه به انتخابات مجلس زمان باقی مانده است، در این میان حرف و حدیث‌ها بر سر لیست‌های انتخاباتی در هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب بالا گرفته است. اصلاح طلبان از احتمال ندادن لیست سخن می گویند و اصولگرایان نگران ارائه لیست هایی موازی با لیست شورای ائتلاف هستند.

چند روز پیش بود که مهدی چمران از ترکیب کلی لیست نهایی شورای ائتلاف رونمایی کرد که به موجب آن حدود ۱۰ نفر از چهره‌ها، ۴ تا ۶ نفر از بانوان، ۳ تا ۴ نفر از روحانیون و مابقی از چهره‌های جوان و زیر ۵۰ سال انتخاب می‌شوند. اما سوال اینجاست که آیا اصولگرایان با لیست‌شان می‌توانند آرای خاکستری را هم جذب کنند؟ و با زمزمه های تکراری پایداری ها برای ارائه لیست مستقل چه خواهند کرد؟ 

تاج الدینی در مورد امضای میثاقنامه از سوی کاندیداهای نهایی شورای ائتلاف و احتمال روی کار آمدن نمایندگانی با تفکر احمدی نژادی در مجلس بعدی تاکید دارد: لیست اصولگرایان قادر به جذب آرای جامعه زنان و جوانان خواهد بود. او ضمن ردهرگونه سهم دهی به احزاب و طیف های اصولگرا در لیست نهایی تلویحا امضای میثاقنامه را هم تایید می کند.

میرتاج الدینی که سابقه حضور در دولت های احمدی نژاد را هم داشته است روی کار آمدن نمایندگانی با آن تفکر را بعید دانست.