- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

موفقیت شبستر در زمینه اجرای دولت الکترونیک در شهرداری های آذربایجان شرقی

آذرقلم: مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از طرح های عمرانی شهر شبستر، خدمات شبانه روزی این شهرداری را مورد تمجید قرار داد.Image result for ‫مرتضی علیخانی‬‎

به گزارش خبرنگار آذرقلم از شبستر، مرتضی علیخانی در سفر به شهر شبستر، از روند اجرای پروژه های عمرانی و واحدGIS این شهر بازدید کرد.

مرتضی علیخانی با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز شبستر، وضعیت معابر، زیباسازی و جمع آوری زباله ها را خوب ارزیابی کرد و افزود : خوشبختانه شهرداری شبستر با توجه به روکود اقتصادی حاکم بر جامعه ، از لحاظ اجرای پروژه های عمرانی و درآمد زایی که یکی از تاکیدات وزارت کشور  و نیاز شهرداری ها می باشد در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرداری شبستر در بحث GIS به عنوان پایلوت در استان انتخاب شده ابراز امیدواری کرد: یکی از سیاست های اصلی دولت، الکترونیکی کردن سیستم ادارات و در شهرداری هاست و شهرداری شبستر در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است .

مرتضی علیخانی گفت: نرم افزارGIS در شهرداری ها باعث نظارت بیشتر بر سیستم های مختلف شهرداری و کاهش هزینه ها شده و سهولت کار برای همکاران و مردم ایجاد نموده است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در خاتمه ابراز امیدواری کرد : قطعا این نرم افزار که در شبستر تکمیل می شود در سیستم مدیریت شهری کمک شایانی خواهد داشت و امیدواریم دستگاه های خدمات رسان هم از این نرم افزار استفاده کنند.

خبرنگار شبستر: ابراهیم ایلخانی