- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مهاجم شارلوای بلژیک به تراکتور پیوست/ حضور نادری در تمرینات تراکتور

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: مهاجم فصل گذشته تیم شارلوای بلژیک به تراکتور پیوست.
امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم 23 ساله فصل گذشته تیم شارلوا پس از مذاکره و توافق با مسؤولان باشگاه با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان خمز ملحق شد.
حسین‌زاده به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌‌دار فوتبال کشورمان سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سایپا، استقلال و شارلوا را در کارنامه دارد.
این بازیکن ملی پوش توانایی بازی در پست‌های مهاجم، وینگر و هافبک تهاجمی را دارد و یکی از برترین بازیکنان لیگ بیست و یکم بود که نقش بسزایی در قهرمانی استقلال ایفا کرد.
حسین‌زاده‌ علی‌رغم سن و سال کم، 76 بار در لیگ ایران و 24 بار در فوتبال بلژیک بازی کرده است.

مهاجم جدید تیم تراکتور

حضور نادری در تمرینات تراکتور
«محمد نادری» بازیکن فصل گذشته تیم آلتای ترکیه در تمرینات تراکتور حضور دارد.
محمد نادری، مدافع ۲۶ ساله سابق تیم‌های تراکتور، نساجی مازندران، پرسپولیس، استقلال، کورتریک بلژیک و آلتای ترکیه به تمرینات شاگردان خمز اضافه شده تا در صورت فراهم شدن بستر همکاری و توافق طرفین، قرارداد رسمی وی منعقد شود.
قرار است نادری به عنوان سهمیه آزاد بعد از شروع لیگ با تیم تراکتور قرارداد منعقد کند تا امکان جذب یک مهاجم خارجی تیم تراکتور همچنان محفوظ باشد.

دلیل عدم عقد قرارداد با نادری چیست؟
باشگاه تراکتور تبریز برای عقد قرارداد با محمد نادری باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از فهرستش خارج کند.
باشگاه تراکتور روز سه‌شنبه به‌طور رسمی خبر حضور محمد نادری در تمرینات این تیم را منتشر کرد تا مهر تأییدی بر توافق این باشگاه با مدافع فصل گذشته تیم آلتای ترکیه باشد. باشگاه تراکتور در بند آخر خبر خود اعلام کرده است، «نادری به تمرینات شاگردان خمس اضافه شده است تا در صورت فراهم شدن بستر همکاری و توافق طرفین، قرارداد رسمی وی منعقد شود»، اما ظاهراً موضوع چیز دیگری است.
طبق قانون جدید فوتبال ایران، هر باشگاه می‌تواند از 5+1 بازیکن خارجی (پنج بازیکن خارجی + یک بازیکن آسیایی) در لیست خود بهره ببرد. البته این قانون در شرایطی اعمال می‌شود که جذب بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ‌های خارجی نیز سهمیه بازیکن خارجی برای باشگاه‌ها احتساب خواهد شد. به این ترتیب و با توجه به جذب شجاع خلیل‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده تراکتور تا این لحظه از شش سهمیه بازیکن خارجی خود استفاده کرده و دیگر سهمیه‌ای ندارد که همین موضوع وضعیت نقل‌و‌انتقالاتی این تیم را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.
همین قانون هم باعث شد تا نصیرزاده در جلسه چند روز پیش کارگروه نظارت بر قراردادها و سقف بودجه باشگاه‌ها با منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال درگیری لفظی پیدا کند، اما در نهایت تلاش مدیرعامل باشگاه تراکتور برای تغییر این قانون بی‌فایده بوده است.

حضور نادری در تمرینات تراکتور[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]