- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پایین بودن میزان جرم و جنایت در شبستر از افتخارات منطقه است

آذرقلم : معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جمع اعصای شورای اداری شهرستان شبستر ضمن اشاره به امید و اعتماد ایجاد شده در آحاد جامعه به واسطه برنامه های تحولی رئیس قوه قضاییه گفت: حفظ و صیانت از اعتماد عمومی وظیفه ای بس دشوار و مهمی است که باید مسولان ضمن خدمات قابل قبول به مردم و برداشتن گام های بلند در مسیر رضایتمندی در صیانت از این اعتماد تلاش کنند.

خداییان رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به سبقه تاریخی شهرستان شبستر این منطقه را دارای علمای بزرگ و فرهنگی درایران برشمرد و افزود : این شهرستان با دارا بودن کمترین میزان جرم و جنایت یکی از افتخارات مردم شبستر است .

معاون قوه قضائیه با اشاره به این مطلب که انتخاب مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قرآن و روایات اسلامی دارای شرایط ویژه و خاص می‌باشد افزود: مدیر در این نظام باید متعهد، امین، قوی، توانا، با تجربه و آشنا به قوانین و مقررات باشد و دانش لازم برای تصدی پست مدیریت را داشته باشد تا بتواند مجموعه تحت مدیریت خود را به خوبی هدایت کند.

ذبیح الله خدائیان با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خادم و خدمتگذاران مردم هستند اظهار داشت : این مسئولیت‌ها دیر یا زود از مسئولان گرفته خواهد شد لذا باید تا زمانی که در این مسئولیت‌ها هستیم تمام تلاش خود را برای خدمتگذاری به مردم انجام دهیم .

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه ما باید خداوند متعال را شاکر باشیم که توفیق خدمت در نظامی نصیب‌مان شده است که در راس آن ولی امر مسلمین جهان قرار دارد.

خدائیان گفت: همین امر وظیفه ما را در خدمتگذاری به مردم سنگین‌تر نموده است و به پاس این نعمت باید خود را وقف خدمت نماییم و باید بدانیم که کم کاری ما را مردم به پای شخص ما نخواهند نوشت و این را به پای نظام و اسلام خواهند نوشت .

معاون قوه قضاییه انقلاب اسلامی را امانت شهدا دانست و یادآوری کرد از جمله وظایف مدیران پایبندی به ارزش‌های والای اسلامی و تلاش در بسط و گسترش ارزش‌های اسلام و انقلاب می‌باشد.

خدائیان گفت : هنگام رجوع مردم در ادارات به مسئولین ، یک مدیر لایق باید دور اندیش، خوش برخورد و با مراجعان با نرمی و گشاده رویی برخورد نموده و دارای سعه صدر و پشتکار لازم در کارها باشد.

معاون قوه قضاییه به طرح تحول در قوه قضائیه اشاره کرد و اظهار داشت:: آیت اله رئیسی رئیس قوه قضائیه با ارائه “طرح تحول در قوه قضائیه” به مقام معظم رهبری تاکید دارد که وقتی با فسادی در جامعه برخورد کردیم و توسط هر کسی باشد برخورد متقن و جدی صورت بگیرد و وابستگی ها به جناح ها و مسئولین نظام مد نظر گرفته نشود و در بررسی های پرونده های قضایی دقت نظر کافی صورت بگیرد و وقتی به نتیجه رسیدیم که فساد رخ داده برخورد قاطع صورت بگیرد .

خدائیان افزود : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فساد باید برخورد ها به صورت دقیق ،ظریف و بدون تبعیض صورت بگیرد. وی خاطر نشان کردند :در برخورد هیچ مقام و دستگاه و شخصی حتی منتصب به بنده هم نباید از برخوردهای قانونی مصون بمانیم.

معاون قوه قضائیه به اهتمام این قوه در خصوص رونق واحد های تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت : در پرونده های واحد های تولیدی سعی بر این است که هیچ واحد تولیدی به خاطر مشکلات مالی تعطیل نشود و با ارائه راهکارهایی فعالیت آنها انجام گیرد .

گفتنی است در سفر خدائیان و هیات همراه در ابتدای این سفر با حضور در گلزار شهدا شهر شبستر ضمن تجلیل از مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی با نثار شاخه گل ادای احترام کردند.

خبرنگار شبستر : علیرضا خوش نیت