- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مطهری فرماندار جدید شبستر شد/ تغییر فرمانداران آذربایجان‌شرقی کلید خورد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: جابه‌جایی مدیران در دولت‌ها امری عادی بوده و امسال در برخی شهرستان‌ها تغییراتی انجام خواهد گرفت.
به گزارش آذرقلم، تراب محمدی در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شبستر، اظهار کرد: از خصوصیات مدیران دولت سیزدهم حضور مستمر بین مردم است و نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیاندازد ولی قضاوت امر با مردم است که هرکس از منظر خود به خدمات مدیران نگاه می کند.

موج تغییر فرمانداران آذربایجان‌شرقی در راه است/ مطهری فرماندار جدید شبستر شدوی با بیان اینکه تعیین فرمانداران جدید با دید کارآیی و مردمی بودن انتخاب می شوند، تجربه و تخصص را از اصول انتصاب فرمانداران در استان برشمرد و افزود: شان مدیران دولت سیزدهم تنهاخدمت به مردم است و چون دولت درصدد حل مشکلات معیشتی مردم است نمایندگان دولت در شهرستان ها با این دیدگاه منصوب می شوند.
محمدی عدالت محوری را یکی از خصوصیات مهم و بارز دولت فعلی دانست و یادآوری کرد: بر همین اساس باید مدیران و مسئولان دارای انضباط مالی و اداری بوده و با نفی روابط ناسالم اداری بر رفع نیازهای شهروندان همت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی شبستر، ادامه داد: در قضییه مسائل امنیتی شهرستان شبستر از مناطق امن استان بوده که در ناآرامی های سال گذشته و آشوب ها از شهرستان های با آرامش و دارای کمترین اتفاقات بود.
محمدی اضافه کرد: دشمنان نظام همواره در تلاش هستند تا با ایجاد ناامنی در کشور به دستاوردهای این نظام و اعتماد مردم آسیب برسانند لذا ضمن آگاهی و بصیرت به مسائل باید در خنثی کردن دسیسه های آنان که به صورت ترکیبی و هدایت شده از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد تلاش کنیم.

فرماندار جدید شبستر معرفی شد

مطهری، فرماندار جدید شبستر شد
در این مراسم محمد مطهری به عنوان فرماندار شهرستان شبستر معرفی و از خدمات ایوب دهقان قدردانی شد. مطهری پیش از این معاون سیاسی فرمانداری سلماس بود.
ایوب دهقان دی ۱۴۰۰ به‌عنوان فرماندار شبستر منصوب شده بود که امروز جای خود را به محمد مطهری داد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]