- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مشارکت بخش خصوصی ضامن موفقیت شهرداری شبستر در اجرای طرح های عمرانی است

آذرقلم: شهردار شبسترگفت : خدمت بی منت بر مردم به عنوان آرمان مدیریت شهری هدف ماست و آنچه بیش از همه در معرض قضاوت و البته رضایتمندی شهروندان شبستری قرار داشته نتایج عملکرد شهرداری است.

به گزارش خبرنگار آذرقلم از شبستر، موسویان شهردار شبستر ضمن اشاره به اینکه عوامل شهرداری و اعضای شورای اسلامی مصمم به اجرای پروژه های مختلف شهری هستند خاطرنشان کرد: با پرهیز از شعار، در حال حاضر برنامه ریزی اصلی بر اساس پایدارسازی برای راه اندازی پروژه های عمرانی و اجرای طرح های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی مورد نیاز شهروندان ساکن در نقاط مختلف شهر است.

وی توسعه و ایجاد خدمات رفاهی در نقاط مختلف شهر را از مهمترین برنامه های شهری عنوان کرد و تصریح نمود: سیاست شهرداری شبستر توجه و نگاه یکسان به همه جای شهر است لذا اجرای طرح های مشارکتی برای توسعه مناطق مختلف شهر موجب پویایی در این شهر شده، و از طرفی مشارکت بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی ما را در ایفای وظیفه خود یاری خواهد داد.

 سید باقر موسویان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری با خرید یک سرور جدید در حال راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری هستیم خاطرنشان کرد: در راستای الکترونیکی کردن امور، تمام پرونده های موجود اسکن شده و در سیستم وارد شده است . 

موسویان در بخشی از سخنان خود به مشکلات اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی شهرداری شبستر هم در بحث درآمدی متاثر شده است و درآمد شهرداری کاهش یافته است اما خوشبختانه این مجموعه با رویکرد های که اتخاذ کرده توانسته در این وضعیت پروژه های عمرانی خود را اجرا کند و هزینه های جاری خود را تامین کند.

خبرنگار: علیرضا خوش نیت