- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مرگ تلخ دو کودک در واژگونی تانکر سوخت در تبریز + تصاویر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: ساعاتی پیش تانکر سوخت در اتوبان پیامبر اعظم و ورودی تبریز( انتهای شهرک یاغچیان) واژگون شد و دو کودک ده ساله را به کام مرگ فرو برد.
به گزارش آذرقلم، تانکر سوخت در اتوبان پیامبر اعظم در ورودی تبریز( انتهای شهرک یاغچیان) واژگون و دچار آتش سوزی شد . به دنبال این حادثه آتش نشانان چند ایستگاه در همان روز ملی آتش نشانی، به امداد و نجات آمده و برای اطفای حریق عازم ماموریت شدند.
وسعت دود ناشی از انفجار و آتش سوزی تانکر سوخت به قدری بود که از جنوب شرق تا جنوب غرب تبریز را دود فراگرفت.
وحید شادی‌نیا سخنگوی اورژانس استان شرقی در این باره گفت: صبح امروز جمعه هفتم مهرماه ۱۴۰۲بر اثر واژگونی تانکر حمل سوخت و پراید در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) محدوده روستای چاوان 2 نفر فوت و 3 نفر مصدوم شدند.

 

معاون پلیس راه آذربایجان شرقی علت تصادف صبح امروز بزرگراه شهید کسایی تبریز را خطای انسانی و ناتوانی راننده تانکر در کنترل تریلر اعلام کرد.
سرهنگ احمدی افزود: تانکر حامل سوخت از سرخس به پالایشگاه تبریز در حال حرکت بود که در سرازیری فتح آباد مسیر شرق به غرب اتوبان شهید کسایی محدوده چاوان به علت ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه بعد از برخورد با گاردریل‌های رفوژ میانی به مسیر مخالف منحرف شد و با سواری پراید که در مسیر تبریز ـ تهران در حال حرکت بود برخورد کرد و منجر به آتش سوزی شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]