- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مروری بر آخرین اخبار نقل و انتقالات تراکتورسازی

 آذرقلم:تراکتورسازی به لحاظ جذب چند بازیکن مطرح ، به عنوان فعال ترین تیم لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات لقب گرفته است.

به گزارش آذرقلم، با هم یک بار دیگر مروری می کنیم بر آخرین اخبار مربوط به نقل و انتقالات این تیم:

****

* محمدرضا اخباری با قراردادی سفید امضاء و به مدت چهار فصل به تراکتورسازی پیوست و قرار است از فردا به تمرینات این تیم اضافه شود.

با توجه به رابطه خوبی که بین باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی است، بعد از انتقال یوسف سیدی از تراکتور به جمع شاگردان محمدرضا مهاجری، سید احمد موسوی نیز از ماشین‌سازی راهی تراکتور شد.
محمدرضا اخباری، دروازه‌بان سابق تراکتورسازی که نیم‌فصل در تیمی حضور نداشت، به تبریز سفر می‌کند تا امشب پای میز مذاکره با مسؤولان باشگاه تراکتور بنشیند و در صورت توافق نهایی، قرارداد دوباره با سرخ پوشان امضاء کند.
تغییرات تراکتورسازی تنها به بازیکنان این تیم مرتبط نمی‌شود و اکنون، علیرضا اسدی به دلیل دو شغله بودن، به پایان کارش در مدیر عاملی این باشگاه رسید.
محمد طیبی که در اعتراض به مشکلات مالی تراکتورسازی، در آستانه جدایی از این تیم است، با پیشنهاد فولاد و پارس جنوبی جم مواجه شده است.(میزان)
 محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد موسوی، دو مدافع ماشین‌سازی در فهرست تراکتورسازی هستند.(تسنیم)
تکلیف لی اروین و تراکتورسازی تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

سید احمد موسوی، مدافع راست ماشین‌سازی از حضور در این تیم رضایت دارد ولی با پیشنهاد جدی از تراکتورسازی مواجه است.

علیرضا نقی‌زاده، هافبک تراکتورسازی عنوان کرده علاقه‌ای به معاوضه شدن با بازیکن دیگری ندارد و حضور در این تیم را موجب افتخار می‌داند؛ در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر معاوضه این هافبک سرخ پوشان تبریزی با اکبر ایمانی، بازیکن صنعت نفت شنیده شده است.

* ماشین‌سازی حرکت چراغ خاموشی در نقل و انتقالات دارد و بعد از جذب احسان علوان‌زاده از پرسپولیس، یوسف سیدی را نیز از تراکتورسازی به خدمت گرفت و به نظر می‌رسد همچنان فعالیت جدی خود را برای اضافه کردن بازیکن داشته باشد.
محمد مسلمی‌پور با سپاهان قرارداد امضاء کرده ولی تراکتورسازان مدعی هستند او در زمان غیرمقرر در بازه نقل و انتقالاتی و بدون اطلاع آنها راهی اصفهان شده است.
* سیداحمد موسوی مدافع چپ تیم ماشین سازی تبریز به صورت قرضی راهی تراکتورسازی تبریز شد.
باشگاه تراکتورسازی ممکن است یک بازیکن سرشناس خارجی دیگر را به جمع نفرات خود اضافه کند. تراکتور با استخدام کوین کنستانت ملی پوش سابق گینه مهم ترین نقل و انتقال فصل را در این مقطع زمانی به نام خود کرد.