- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مرغ زنوزی یک پا دارد: کناره گیری از تراکتور جدی است

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: فعالیت های باشگاه تراکتور به حالت تعطیل در آمده و سرنوشت این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد. از طرفی با وجود ادعاهای مسئولان ورزش  آذربایجان شرقی مبنی بر حل مشکلات تراکتور، مالک این باشگاه همچنان بر تعلیق فعالیت‌های تراکتور اصرار دارد و مسئولیت باشگاه را نمی پذیرد!
به گزارش آذرقلم، به دنبال برگزاری جلسات متعدد، مسئولان ورزش اعلام کردند باشگاه تراکتور همچنان زیر نظر محمدرضا زنوزی به فعالیت خود تا دیدار با النصر عربستان ادامه خواهد داد. موضوعی که با وجود اعلام مسئولان استان آذربایجان شرقی عملی نشده است و فعلا خبری از فعالیت دوباره باشگاه تراکتور نیست.
در جلسه اخیر با توجه به زمان محدودی که که تا دیدار تراکتور با النصر عربستان زمان باقی مانده و همچنین به دلیل شرایط اقتصادی کشور هیچ فرد یا ارگانی حاضر نیست امتیاز باشگاه را یک شبه در اختیار گرفته و مقدمات سفر شاگردان فراز کمالوند به قطر را فراهم کند، قرار شد تیم همچنان در اختیار محمدرضا زنوزی باشد اما وی که از رفتار، اهانت، تحرکات و تجمعات اعتراض آمیز تعدادی از هواداران مجازی به شدت دلخور است و از طرفی به واگذاری این باشگاه اصرار دارد، اعلام کرده دیگر نمی‌خواهد به فعالیت خود ادامه بدهد.
اما حالا محمدرضا زنوزی همچنان بر تصمیم خود برای تعلیق فعالیت‌های باشگاه اصرار دارد و حتی پس از جلسه مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی، زنوزی در تماس با مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرده همچنان فعالیت‌های باشگاه تعطیل است و تغییری در تصمیمش ایجاد نشده است.
تمرینات تراکتور به سبب بحران‌های اخیر از دو روز قبل تعطیل شده و با وجود اظهارنظر ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره اینکه بازیکنان این تیم از امروز کار خود را شروع می‌کنند، همچنان برگزاری تمرین به دلیل اصرار زنوزی روی واگذاری باشگاه مبهم است و حتی معلوم نیست آیا لیست این تیم تا فردا که آخرین فرصت برای ارائه لیست تراکتوری‌ها به AFC است به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌شود یا خیر؟
در این وضعیت مشخص نیست آیا با افرادی که در هفته‌های اخیر سعی کرده‌اند با ماهی گرفتن از آب گل آلود و تحریک کردن هواداران برای تجمع در اماکن مختلف، شرایطی بحرانی را برای مالک باشگاه تراکتور رقم زده اند برخوردی شده یا خیر.
در عین حال مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم گفت: زنوزی از رفتار برخی ناراحت است، اما تصمیم قطعی اش واگذاری تراکتور است.
خبرگزاری میزان – ایوب بهتاج در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره نگرانی هواداران تراکتور و اینکه چرا یک فرد به خودش اجازه می‌دهد در فاصله هشت روز مانده تا دیدار این تیم با النصر عربستان اینگونه با احساسات هواداران بازی و فعالیت‌های یک باشگاه مردمی را تعلیق کند، اظهار داشت: من از افراد ورزشی هستم و وضعیت باشگاه‌ها را دنبال می‌کنم. تمام باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشکل دارند. بحث فرد نیست بلکه بحث ساختار بیمار کشور ما است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی درمورد اینکه اکنون در فاصله زمانی اندک تا دیدار تراکتور مقابل النصر نباید بحث ساختار مطرح شود و زنوزی هم با وجود هزینه‌های میلیاردی‌اش در این باشگاه موفق نبوده است، پاسخ داد: از زنوزی دفاع نمی‌کنم. سال‌ها است کارشناسان مختلف مسائل را مطرح می‌کنند، اما این موضوع تاثیری در روند کار ندارد. اصلا زنوزی را کنار بگذاریم، اما در این ساختار افراد دیگر هم نمی‌توانند موفق شوند. فقط آرزو می‌کنیم ساختار درست شود، اما امکان پذیر نیست که مانند باشگاه‌های اروپایی شود.
بهتاج تصریح کرد: هواداران تراکتور حق دارند نگران باشند، زیرا مسائل مختلفی ایجاد شده، اما برای این ۹-۸ روز کار‌ها انجام شد. زنوزی به تیم علاقه‌مند است، اما مالک باشگاه تراکتور از هواداران انتظاراتی دارد. متاسفانه برخی که شاید کارشناس کار نباشند، اما احساسی بوده، تراکتور را دوست دارند و همیشه دل شان می‌خواهد این تیم در تمام زمینه‌ها نمره بیست داشته باشد، با توجه به احساسات خود کار‌هایی انجام می‌دهند که سبب ناراحتی زنوزی شده است.
مالک تراکتور که طی 3 فصل گذشته حدود 300 میلیارد تومان از هزینه شخصی برای تراکتور خرج کرده، نمی تواند بپذیرد که عده ای از هواداران اینگونه به نحوه فعالیتش بتازند و او را مورد نقد قرار بدهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]