- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مذاکرات تراکتورسازی با نکونام جدی شد

آذرقلم: مذاکرات با مربی سابق تیم فوتبال نساجی از سوی مسئولان تراکتورسازی رسمی شد.

مذاکرات تراکتورسازی با نکونام جدی شدبه گزارش آذرقلم، شب گذشته عباس الیاسی در برنامه موج فوتبال درباره سرمربی آینده تیم فوتبال تراکتورسازی اعلام کرد لیکنز با این باشگاه قرارداد دارد اما علی رغم این صحبت ها مدیران نزدیک به تراکتورسازی و زنوزی ، مذاکرات خود با گزینه های دیگر را نیز رها نکرده اند.

تصویر منتشر شده از احمد علیرضا بیگی و رییس کانون هواداران تراکتورسازی ر کنار جواد نکونام نشان می دهد که این افراد در حال مذاکره با این مربی جوان نیز هستند.

نکونام در زمان آجرلو نیز نامش به عنوان گزینه هدایت کننده تراکتورسازی مطرح شد و حتی او در مصاحبه ا خود را بسیار به نیمکت این تیم نزدیک دانست اما در نهایت اتفاق دیگری برای این مربی رخ داد. البته در آن زمان نکونام هنوز تجربه چندانی نداشت و هواداران نیز به نحوه های مختلف مخالفت با حضور او را اعلام کرده بودند.

حتی این روزها نیز در کانال های هواداری تراکتورسازی نظر سنجی هایی قرار داده می شود که در آن نیز نشان می دهد نکونام هنوز چندان مقبول هواداران نیست.

به هر روی نکونام این بار نیز بسیار به نیمکت تراکتورسازی نزدیک است اما از آن جایی که این مربی جوان عملکرد عجیبی در انتخاب تیم های خود دارد و هر بار وقتی او را نزدیک به تیمی می بینیم از تیم دیگری سر در می آورد ، احتمال هر اتفاق دیگری وجود دارد.

البته تا پیش از یکی دو روز گذشته علی دایی نیز از گزینه های اصلی هدایت تراکتورسازی به شمار می رفت که در نهایت فعلا توافقی میان آنها حاصل نشده تا مسئولان دیگر از نکونام برای فصل آینده برنامه بگیرند.