- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مدیرعامل 14 روزه: درودگر استعفا داد

آذرقلم: مدیرعاملی که تنها 14 روز از دوره مسئولیتش می گذشت استعفا کرد و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد.

به گزارش آذرقلم، محمدصادق درودگر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی امروز طی درخواستی کتبی از سمت مدیرعاملی باشگاه استعفا داد، بر همین اساس هیئت مدیره باشگاه به ریاست عباس الیاسی جلسه فوری برگزار کرده و نسبت به انتخاب مدیرعامل جدید اقدام کرد.

هیئت مدیره باشگاه پس از بررسی شرایط علی رضا اسدی دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران را بعنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی کرد.

درودگر روز 8 مرداد به عنوان مدیر عاملی باشگاه تراکتورسازی انتخاب شده و بعد از 14 روز از سمت خود استفعا داد تا کوتاه‌ترین دوره مدیریت در این باشگاه به نام وی ثبت شود.

علت این استعفای ناگهانی وی اعلام نشده است، اما از جلسه فوری هیات مدیره و انتخاب سریع مدیر عامل جدید می‌توان حدس زد که احتمالا بین وی و مالک باشگاه و یا هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اختلافاتی وجود داشته و در نهایت منجر به استعفای درودگر شده است.

درودگر در دوره کوتاه مدیریت خود فرصت چندانی نداشته و وی زمانی در راس باشگاه تراکتورسازی انتخاب شده بود که لیگ آغاز شده و تراکتورسازی یک بازی انجام داده بود.

یک مساوی و یک شکست حاصل تلاش تیم تراکتورسازی در دوره کوتاه حضور درودگر بوده است.

درودگر پیش از این سابقه مدیریت در باشگاه های ملوان انزلی و نساجی قائم شهر را در کارنامه خود داشته است.

اسدی پیش از این طی حکمی از سوی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه به‌عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه منصوب شده بود.

محمدصادق درودگر به عنوان مشاور عالی در امور اقتصادی مالک باشگاه تراکتور سازی منصوب شد.