- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مجموعه‌ پروژه‌های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی تبریز به بهره برداری ‌رسید

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم، امروز طی مراسمی،مجموعه پروژه‌های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی با حضور مدیران شهری و استانی به بهره برداری رسید.

پل مهندس اشرف‌نیا، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه از مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی است که خودروهای خروجی از جاده ائل گلی را به بلوار استاد شهریار (چایکنار) و بلوار سردار سلیمانی (کمربندی میانی) هدایت می کند و موجب کاهش قابل توجه بار ترافیکی روی پل کابلی خواهد شد.
در کنار پل مهندس اشرف نیا، رمپ توانیر به بلوار استاد شهریار (چایکنار) و رمپ کمربندی میانی به جاده ائل گلی در مسیر برگشت از توانیر، از دیگر مسیرهای دسترسی در تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی است که همزمان افتتاح می شود.
همچنین طرح های تعریض جاده ائل‌گلی به پل مهندس اشرف نیا، تعریض و اجرای مسیر اتصالی رمپ منتهی به جاده ائل‌گلی و اجرای دیوار و بدنه‌سازی مسیر ها، پروژه‌های فرعی و مکمل طرح تبادل اتحاد ملی محسوب می شود.
مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی در مجموع به طول ۱۲۲۰ متر احداث مسیر و ۷۲۰ میلیارد ریال هزینه، اجرا شده و همزمان با سالروز استقرار نهاد شوراها تقدیم شهروندان عزیز می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]