- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ماشین سازی: نیازمند احیای فوری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یادداشت ورزشی: حمید شکیبا

آذرقلم: چقدر تاسف بار است که هیچ کس به فکر ماشین سازی نیست. ماشین تنها و بی یاور مثل شمع آب می شود. ای کاش هواداران آنقدر تمکن مالی داشتند که هرچند اندک ، به این تیم کمک می کردند. از کارخانه داران، بازاریان و صاحبانه سرمایه در تبریز، انتظار می رود به تیم فوتبال ماشین سازی کمک نمایند. بدیهی است از معافیت مالیاتی بهره مند خواهند شد. آیا می خواهیم سرنوشت شهرداری تبریز برای ماشین سازی اتفاق بیفتد؟ قطعا آرزوی خیلی از بدخواهان ماشین همین است.
اطمینان داشتیم با سرمربی انتخابی و از دست دادن بازیکنان خوب و تنگ نظری در انتخاب بازیکنان با کیفیت ، تیم ماشین سازی اولین کاندیدای سقوط باشد. مشخص نیست با کدام چارچوب عقلانی ، بیاتلو به عنوان سرمربی انتخاب شد؟ به نظر می رسد، آشفتگی و سردرگمی در مدیریت باشگاه علت اصلی شرایط فعلی ماشین باشد. با احترام زیادی که به آقای سعید اخباری قائل هستیم، از توانایی ایشان اطلاعی در دست نیست این تیم از همین امروز باید متحول شود!
از مالکین صنایعی همچون شیرین عسل، کاشی تبریز، هیات مدیریت ها شهرک های صنعتی ،آناتا، آیدین ، چرخشگر و همه صنایع خصوصی انتظار می رود برای احیای ماشین سازی تلاش نمایند. امید است مالک باشگاه و مدیر عامل آن بیشتر از این فرصت سوزی نکنند. ماشین سازی متعلق به کل آذربایجان است و باید تمهیدات لازم برای جفظ این تیم در لیگ برتراز همین امروز اندیشه شود.

ماشین سازی در حال حاضر سه هفته را بدون سرمربی پشت سر گذاشته اند و به نظر می رسد مسوولان تیم قصدی برای انتخاب سرمربی جدید که بتواند این تیم را از بحران خارج کند ندارند و شاید دل به معجزه و شگفتی سازی مربیان موقت این تیم بسته اند.ماشین‌سازی پس از خطیبی

با شروع بیستمین دوره لیگ برتر، ۲ تغییر بزرگ و البته احساسی در ماشین سازی رخ داد، واگذاری به مالک جدید و انتخاب وحید بیاتلو به عنوان سرمربی این تیم، اما دیگر اتفاق مهمی که باید در این تیم روی می داد نیافتاد و بیشتر بازیکنان فصل قبل از این تیم جدا شدند و جایگزین آنها نیز انتخاب نشد و تمامی بازیکنان جذب شده یا از لیگ دسته یک بودند و یا سطح شان در اندازه لیگ برتر نبود.

تیم فوتبال ماشین سازی با ۲ امتیاز از هشت بازی در رده شانزدهم و انتهایی جدول رده بندی جای گرفته است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]