- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مازولا غایب بزرگ تراکتور برابر سایپا/ خانزاده هم نمی تواند!

آذرقلم: به دنبال غیبت اجتناب ناپذیر خانزاده، بازیکن برزیلی تراکتور هم مقابل سایپا غایب خواهد بود.

به گزارش آذرقلم، مازولا هافبک برزیلی که در ابتدای فصل به تراکتور پیوست و در مصاف با نفت مسجدسلیمان نیز دقایقی برای تیمش به میدان رفت، به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد غایب تراکتور در 3 بازی گذشته بود.
از این رو مازولا با هماهنگی مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور برای گذراندن دوران نقاهتش راهی ترکیه شد. او البته چند روز به ایران برگشت و کنار تراکتوری  ها تمرین کرد اما حالا دوباره به ترکیه رفته تا بتواند روند درمانی اش را پشت سر بگذارد.
با این شرایط مازولا دیدار بعدی تراکتور مقابل سایپا را نیز در هفته پنجم از دست خواهد داد و احتمال اینکه مقابل پاس همدان در جام حذفی و پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ برتر نیز غایب باشد، وجود دارد.

از طرف دیگر خانزاده مدافع تراکتور هم به دلیل مصدومیت توان حضور در ترکیب تیم برابر سایپا را ندارد.مدافع تراکتور بازی سایپا را از دست داد

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در ورزشگاه یادگار امام (ره) با یک گل از سد تیم گل‌گهر سیرجان عبور کرد. در  اواخر این بازی محمدرضا خانزاده مدافع تراکتور مصدوم شده و زمین مسابقه را ترک کرد.

با بررسی مصدومیت خانزاده توسط کادر پزشکی تیم تراکتور همچنین یکی از متخصصان ارتوپد تبریز مشخص شد که وی با کشیدگی جزئی همسترینگ مواجه شده و 10 روز قادر به بازی نخواهد بود.

به این ترتیب خانزاده بازی تیمش برابر سایپا را از دست داده و حضور در بازی مقابل پاس همدان در جام حذفی هم در هاله‌ای ابهام قرار دارد.