- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پای برزیلی ها به تبریز باز شد، مازولا به تراکتور پیوست+ کارنامه

آذرقلم: یک مهاجم برزیلی با عقد قراردادی به طور رسمی به تراکتور پیوست.

به گزارش آذرقلم، بعد از یک روز کش و قوس و طرح معما، بالاخره  باشگاه تراکتور، خبر جذب بازیکن برزیلی را که پیش از این از سوی سایت آذرقلم اعلام شده یود تائید کرد و به طور رسمی از «مازولا» رونمایی کرد.

مارسلینو جونیور لوپز آرودا ملقب به مازولا که سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر سائوپائولو، پائولیستا، گورانی، اوراواردز ژاپن، گرین تاون، هنگ فنگ چین و سائو بنتو را در کارنامه دارد، قراردادش با تراکتور را امضا کرد.

قرارداد این بازیکن دو ساله می‌باشد که شرط تمدید سال دوم رضایت باشگاه از بازیکن می‌باشد.

یک مهاجم خارجی جدید نیز بزودی به تیم فوتبال تراکتور اضافه می‌شود.

مازولا کیست؟!

مازولا،  فوتبالش را در تیم‌های جون بوک موتورز کره و سائو بنتو برزیل ادامه داده است و امسال نیز به جمع شاگردان مصطفی دنیزلی اضافه شده تا چالشی جدید در غرب آسیا را آغاز کند.

مازولا در حالی امروز  به تراکتور پیوست که کوهی از تجربه را با خود به همراه آورده، این بازیکن در 10 لیگ و تورنمنت مختلف در سطح جهان فوتبال بازی کرده است.

وی در 183 بازی که تاکنون انجام داده، توانسته 34 گل و 27 پاس گل به نام خود ثبت کند، به تعبیری دیگر مازولا در یک سوم بازی‌هایی که انجام داده روی یکی از گل‌های تیمش تأثیر مستقیم داشته است.

این بازیکن که توانایی بازی با هر دو پای راست و چپ را دارد در پست‌های مختلفی همچون مهاجم، وینگر راست، وینگر چپ، هافبک راست، هافبک تهاجمی و مهاجم سایه به کار گرفته شده است؛ با این حال طبق آمار، این بازیکن در 18 بازی که به عنوان هافبک راست بازی کرده توانسته هفت گل و دو پاس گل ثبت کند که آمار بسیار خوبی برای یک هافبک که دور از دروازه است، به شمار می‌رود.

اوج عملکرد مازولا به زمانی بر می‌گردد که پیراهن تیم هنگ فنگ چین را بر تن می‌کرد، مازولا در 28 بازی با پیراهن این تیم چینی 14 گل و 4 پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

باتوجه به تکنیک بالا، سرعت خوب و هوش بالای وی در فضاسازی مناسب برای سایر هم تیمی هایش در امر گلزنی، مصطفی دنیزلی بعد از تماشای بازی 100 بازیکن در نهایت از مدیریت باشگاه برای جذب این بازیکن برزیلی درخواست کرد.

آغاز تمرینات مازولا:

شاگردان مصطفی دنیزلی در یازدهمین روز از اردوی آماده سازی خود در شهر ارضروم ترکیه ، در یک نوبت تمرین کردند.
تراکتوری ها که روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل ریزه اسپور ترکیه قرار گرفته و مقابل این تیم به برتری یک بر صفر رسیدند، عصر امروز تمرین سبکی انجام دادند.
شاگردان دنیزلی پس از نرم دوی و انجام حرکات کششی، به دو دسته تقسیم شده و بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند، به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان نیز برنامه های تمرینی خود را پیش بردند.
“مازولا” بازیکن برزیلی جدید تراکتور نیز در تمرین امروز تراکتور حاضر شد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.