- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

مارادونا را ول کنید، غضنفرهای داخلی را بچسبید!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: می گویند یک تیم ضعیف و آماتور، می خواست به دیدار تیم آرژانتین برود که مارادونا معروف کاپیتان آن بود. سرمربی این تیم، قبل از بازی سه چهار بازیکن خود را مامور مهار ماردونا کرده بود.
بعد از شروع بازی، یکی از بازیکنان خودی، چون مهارت و آشنایی چندانی در مورد بازی فوتبال نداشت، سه گل به دروازه خودی زد! سرمربی به شدت عصبانی و ناراحت شد و خطاب به آن بازیکنان مامور مهار مارادونا گفت: ماردونا را ول کنید. غضنفر خودمان را بچسبید که به خود ما گل نزند!
** ماجرای آتش زدن قرآن در سوئد و موضع گیری به جا و شایسته کشورهای اسلامی نسبت به این موضوع، این روزها در صدر اخبار قرار دارد و هر روز این موضوع و از جمله از تریبون های رسمی و غیررسمی کشورمان محکوم می شود.
اما نباید غافل ماند از رویدادها و اخبار تلخی که از فساد اخلاقی و اقتصادی برخی افراد مدعی انقلابی گری و حامی دولت در شهرهای مختلف کشور منتشر می شود. از گیلان و لنگرود و قم بگیرید تا تهران و کرج و … اعمال شنیع و غیرانسانی که کراهت و حرام بودن آنها کمتر از آتش زدن قرآن نیست.

باور کنیم که اهانت و توهین به قرآن فقط آتش زدن این کتاب مقدس نیست. سوء استفاده از موقعیت شغلی، ریاکاری و نیرنگ و خلاف دستورات قرآن عمل کردن هم نوعی قرآن سوزی است. لواط و زنا و روابط غیراخلاقی و … هم کمتر از قرآن سوزی نیست. اختلاس و حیف و میل بیت المال و به نیرنگ تصاحب کردن پست و کرسی و مقامی که لیاقت آن را ندارند اهانت به قرآن و آئین و دین است.
ای کاش مسئولان و ضابطان قضایی و حاکمیت، در کنار توجه به موضوع قرآن سوزی در سوئد، نیم نگاهی نیز به اخلاق سوزی و حرمت شکنی برخی مدیران انقلابی نما هم داشته باشند. به قول معروف: مارادونا را ول کنید، غضنفرهای خودمان را بچسبید!

یادداشت روز: محمدامین خوش نیت[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]