- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ماجراهای ناتمام استوکس: مهاجم سابق تراکتور دستگیر شد!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: مهاجم سابق تراکتور و کنونی تیم پرسپولیس در انگلیس دستگیر شد . او بازیکن بی انضباطی بود که هم باشگاه و هم هواداران به شدت از دست کارهای او عاصی و عصبانی شده بودند. اما حالا او در چنگ پلیس گرفتار شده است.

به گزارش آذرقلم، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تراکتور و پرسپولیس به محض پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه لندن توسط پلیس دستگیر شد.

او قرار بود روز دوشنبه در دادگاه همیلتون حاضر شود . به نظر وی فقط از ایران فراری نیست و چند کشور به دنبال این بازیکن هستند . جالب تر از آن
که او هم اکنون در عضویت باشگاه پرسپولیس است . ولی انگار نه انگار که او وظایفی را به عنوان یک بازیکن بر عهده دارد .

او پس از بازی تیمش در برابر الشارجه ی امارات در دبی ماند و با تیمش به ایران نیامد . پس از آن نیز که
باید در تمرینات حاضر می شد . اما او نیامد . این بار نیز به خاطر کرونا پرسپولیس را به تیم های شاکی
خود افزود .

او سال گذشته تیم تراکتور را نیز با بی انضباطی های خود ، وارد حاشیه کرد . بازیکنی که با وجود توانایی های فنی بالا ، به خاطر حاشیه های و ماجراهای نناتمامش همیشه مورد انتقاد قرار می گیرد. پیش‌تر او نیز به دلیل مشکلاتی که با همسر خود داشت به دادگاه احضار شده بود.

استوکس با قرار وثیقه آزاد شد
آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی پرسپولیس و بازیکن سابق تراکتور بعد از حضور در دادگاه با قرار وثیقه آزاد شد.

به گزارش آذرقلم، آنتونی استوکس روز گذشته و به محض بازگشت به لندن، به خاطر مشکلاتی که با نامزد خود داشت و اتهام به آزار وی به سرعت بازداشت و روانه دادگاه شد.

استوکس که طبق رای دادگاه های قبلی ۴ سال از تماس با نامزدش ممنوع شده بود، این حکم را نقض کرده بود. دادستان ادعا کرده است که استوکس بین ۱۶ نوامبر تا ۳ دسامبر سال گذشته با ارسال مکرر ایمیل ها و پیام های متنی، اظهارات توهین آمیزی به نامزدش داشته و همچنین به پدر و مادر نامزدش هم توهین کرده است.

استوکس فعلا با قید وثیقه آزاد شده و طبق ادعای سایت «دیلی میل» در تاریخ ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت ۹۹) محاکمه خواهد شد.

استوکس که سابقه بازی در تیم آرسنال انگلیس را هم دارد، اخیرا به عضویت تیم پرسپولیس در آمده بود. این مهاجم بعد از سفر پرسپولیس به امارات، دیگر به ایران بازنگشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]