- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

لابی گری، نگذاشت پرونده شرط‌بندی فروزان به نتیجه برسد/ وزارت ورزش سوء استفاده کرد

آذرقلم: نماینده مردم تبریز در مجلس اخیرا اعلام کرده به خاطر لابی برخی از محافل پرونده شرط بندی فروزان به نتیجه نرسید!یک نماینده مجلس اظهارات جنجالی در رابطه به پرونده محسن فروزان داشته است.

به گزارش آذرقلم، احمدعلیرضابیگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در اظهارنظری مدعی شد: همان کاری که در زمان آتش‌سوزی قطار تبریز-مشهد انجام دادند و باعث شد این پرونده به نتیجه نرسد، عین همان موضوع را در جریان شرط‌بندی فروزان اعمال کردند و واقعیتی به نام شرط‌بندی در فوتبال، گرفتار لابی‌گری و معامله‌گری شد.
وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان از لابی‌گری عده‌ای ازنمایندگان مجلس، سواستفاده کرد. در نتیجه وزارتی که قرار بود در مقام مدعی و شاکی از فروزان باشد به صورت منفعلانه عمل کرد، علی القاعده نتیجه قضایی هم که برای این پرونده اعلام می‌شود قاطع و اثرگذار نخواهد شد، کما اینکه باشگاه تراکتورسازی در خصوص استفاده غیرقانونی باشگاه پدیده از یک بازیکن شکایتی انجام داده که اگر به نتیجه برسد 7 امتیاز از باشگاه مشهدی کسر خواهد شد در نتیجه تیم تراکتورسازی تبریز می‌تواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.
بیگی در خاتمه افزود: برای حل اختلاف بین تراکتورسازی و پدیده مشهد هم باید وزارت ورزش مرجع باشد ولی بازهم طفره می‌رود. نمایندگان مجلس باید به طور قاطع ورود پیدا می‌کردند که باکمال شرمندگی باید گفت نمایندگان دچار لابی‌گری شدند و نتوانستیم به هدف خود برسیم.