- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

برق گرفتگی پر مصرف ها: برق 66 اداره و بانک پرمصرف در آذربایجان‌شرقی قطع شد!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان‌شرقی، گفت: برق 66 اداره و بانک پر مصرف استان به دلیل توجه نکردن به اخطارهای صادره قطع شده است.
به گزارش آذرقلم، اکبر فرج‌نیا در جلسه سلسله نشست‌های رسانه‌ای استان در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: سلول‌های خورشیدی جزء برنامه‌های دولت است که شهرک خورشیدی جزء این برنامه‌هاست؛ البته ایجاد استقرار تالار سبز مستقر در بورس نیز یکی دیگر از برنامه‌‌هاست که با اجرای این طرح باید صنایع از اول سال، یک درصد مصرف برق خود را از تالار سبز بگیرند.
وی افزود: انرژی تولیدی سلول‌های خورشیدی از تالار سبز خریداری می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خاطرنشان کرد: سامانه خورشیدی در استان وجود دارد به‌طوریکه 100 سامانه خورشیدی برای مددجویان نصب شده است که علاوه بر تامین برق، یک درآمد هم برای آنها محسوب می‌شود.
فرج‌نیا گفت: سامانه خورشیدی منازل هم در استان وجود دارد و علاقه‌مندان با مراجعه به ما می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
وی تصریح کرد: با پنج تیم تحقیقاتی طرف قرارداد هستیم تا از پژوهش‌های دانش بنیان این شرکت‌ها در بهبود وضعیت بهره‌مند شویم البته با افتخار می‌توان گفت که تجهیزات برق از به روزترین تجهیزات برخوردار است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با تاکید بر اینکه شعار مدیریت مصرف را دولت از خود بدنه دولت شروع کرد، گفت: پیشنهاد ما برای استفاده از کولر، دمای آسایش است؛ یعنی اگر سیستم کولر گازی است آن را روی ۲۵ درجه بگذارید.قطع برق 66 اداره و بانک پرمصرف در آذربایجان‌شرقی
فرج‌نیا متذکر شد: مدیریت خانوار با شرایط آبی که اخیر تنش‌هایی در رابطه با آن ایجاد شده است، قطعا می‌تواند در افزایش مصرف تاثیر بگذارد.
وی با بیان اینکه افزایش تعرفه‌ برقی در کشور وجود ندارد، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی وزارتخانه چنین برنامه‌ای برای افزایش تعرفه برق ندارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یادآور شد: آذربایجان‌شرقی با وجود فرهنگ بالا و اعتقادات خود، مشترکان پاک دارد؛ استان آذربایجان‌شرقی جزء استان‌های اول و دوم در مدیریت مصرف است.
وی بیان داشت: بیشترین کاهش مصرف در مقایسه با سال گذشته در کل کشور در استان آذربایجان‌شرقی بود.
وی یادآور شد: برخوردهای فوری از برخی جرائم برق و کشف رمزارزها منجر شد تا استفاده از این موضوع کمتر شده است.
فرج‌نیا گفت: با برخی اداره‌‌ها از جمله برخی بانک‌ها به علت بدمصرفی و عدم رعایت دستورات برخورد شد به عبارت دیگر ۶۶ واحد اداری قطع شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]