- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

قتل در اتوبان سهند: شلیک مستقیم به سر مرد جوان / قاتلان دستگیر شدند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری عاملان قتل مرد 41 ساله در اتوبان سهند در کمتر از 12 ساعت خبر داد.
به گزارش آذرقلم، سرهنگ “ابراهیم محمودی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع قتل در اتوبان شهر جدید سهند بلافاصله پلیس آگاهی با تشکیل تیم های اطلاعاتی و عملیاتی، دستگیری قاتل یا قاتلان فراری را در دستور کار خود قرار دادند.
و ی در ادامه افزود:در بررسی آثار به جا مانده از صحنه جرم مشخص شد قاتلان با طرح نقشه قبلی در مسیر اتوبان سهند تبریز خودروی مقتول را متوقف و با تیراندازی به سمت مقتول از ناحیه سر وی را به قتل رسانده و متواری شده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:مأموران با انجام اقدامات فنی در صحنه وقوع جرم و اشراف اطلاعاتی عاملان ارتکاب قتل را شناسایی و با تعقیب و مراقبت انجام یافته، متهمان را در عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس در کمتر از 12 ساعت در مخفیگاه خود به همراه اسلحه کلت کمری مورد استفاده دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.
در تحقیقات انجام یافته دو نفر از متهمان دستگیر شده به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف بر سر مسائل و مشکلات شخصی با مقتول عنوان داشتند که متهمان پس از معرفی به دادسرا با قرار تامین قضائی روانه زندان شدند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]