- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

قاتل داریوش مهرجویی دستگیر شد/ رد پای آدمکش خارجی در قتل کارگردان ایرانی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: سردار منتظرالمهدی خبر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی را اعلام کرد. قاتلان به جرم خود اعتراف کردند.
به گزارش آذرقلم، باجناق های داریوش مهرجویی بخاطر اختلافات مالی طراحان اصلی جنایت بودند و با اجیرکردن 3 آدمکش از اتباع بیگانه دست به این قتل فجیع زدند. قاتل اصلی یکی از آدمکش ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق ها معاونت در قتل و آمریت داشته اند.

قاتل داریوش مهرجویی اعتراف کرد ! / 2 روز پیش بازداشت شده بود

بازداشت باجناق های داریوش مهرجویی از روز اول جنایت
از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش برخلاف خیلی از گمانه زنی ها پلیس به سرنخ هایی رسید که در آن قتل از میان آشنایان داریوش مهرجویی و همسرش بوده است و در همان ابتدا 3 مرد از بستگان وحیده محمدی فر – 2 باجناق و یکی از بستگان دورشان – بازداشت شدند و تیم تحقیق ساعت ها از این 3 مظنون که دارای اختلافات مالی با داریوش مهرجویی بودند بازجویی کردند و در حالی که جزو مظنونان اصلی به حساب می آمدند کارآگاهان فقط در این شاخه متمرکز نشدند و با فرضیه ها و یافته های جدید به مظنون گیری 7 نفر دیگر پرداختند.
بعد از اینکه دست داشتن مظنونان اولیه در قتل داریوش مهرجویی و همسرش پررنگ تر شد همزمان با داده های مظنونان دیگر پرونده پلیس به سرنخ هایی قوی دست یافت و با بازداشت 2 مظنون دیگر تعداد مظنونان به 9 نفر رسید.
در این مرحله بود که کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند و با اعترافات مظنونان اصلی که همان باجناق ها بودند مشخص شد 3 اجیر شده از اتباع بیگانه در این قتل دست داشته اند که تنها یکی از آنها قاتل اصلی بوده است و همین کافی بود تا عصر سه شنبه قاتل اصلی بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است !

بر اساس اعلام سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است.
در ماموریت دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند برای نخستین بار از سگ‌های ویژه کشف قتل استفاده شد تا رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کنند, همچنین بالغ بر 4 هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است.
داریوش مهرجویی و همسرش در تاریخ 22 مهر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند.

تکذیب یک خبر: باجناق ها بی تقصیر بودند!

به دنبال انتشار خبری در مورد نقش باجناق های مهرجویی در قتل وی و همسرش، این خبر ساعتی بعد تکذیب شد.

یک منبع آگاه در پلیس اعلام کرد: دخالت داشتن باجناق‌های مرحوم مهرجویی در پرونده قتل اساسا کذب است.
این منبع آگاه افزود: مظنون اصلی از باجناق‌های داریوش مهرجویی نیست و اصحاب رسانه از گمانه زنی پرهیز کنند تا کارآگاهان پلیس به زودی اخبار تکمیلی را اعلام کنند.

مطالب مرتبط:

شوک بزرگ: داریوش مهرجویی نابغه سینمای ایران به همراه همسرش به قتل رسید

همسران اول و دوم داریوش مهرجویی + تصاویر

جزئیات تازه از قتل داریوش مهرجویی و همسرش: وقتی مونا، با جسد پدر و مادرش روبرو شد + تصاویر