- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

فیلم مستند روایی « دل سپرده» رونمایی می شود

آذرقلم: سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)، فیلم مستند روایی « دل سپرده» که روایتی از زندگی شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی دارد، رونمایی می شود.
به گزارش آذرقلم؛ سید محمد حسین بلاغی با اعلام این خبر بیان داشت: در این مستند زندگی و شخصیت این شهید مدافع حرم به تصویر کشیده شده است.
وی افزود: فیلم مستند روایی « دل سپرده» روز سه شنبه 27 آذر ماه سال جاری راس ساعت 15 در محل سالن همایش کانون فرهنگی هنری بسیج  واقع در خیابان حافظ رونمایی می شود.
وی ادامه داد: این فیلم به تهیه کنندگی حوزه هنری استان و به کارگردانی حجت رنجبری تولید شده است.
بلاغی گفت: آیین رونمایی فوق توسط حوزه هنری استان و با همکاری معاونت فرهنگی سپاه عاشورا، بسیج هنرمندان، ستاد پشتیبانی مدافعین حرم و جبهه مطالعات فرهنگی برگزار می شود و شرکت برای عمومی در این آیین آزاد است.
وی اضافه نمود: از آیتم های ویژه آیین رونمایی از فیلم مستند روایی« دل سپرده» سخنرانی پدر شهید محمد رضا فخیمی، شعرخوانی و مداحی می باشد.
وی خاطر نشان کرد: تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم تبریز در آیین فوق حضور می یابند.
سرپرست حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: شهید “محمدرضا فخیمی “، از دلاورمردان آذربایجان است که ۲۸ آذر ۱۳۹۴ به دست نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شدت مجروح و پس از دو روز ماندن در کما، به فیض شهادت نائل شد.
بلاغی تصریح کرد: این دلیر مرد ۲۴ ساله خطه آذربایجان، اصالتا از اهالی شهرستان هریس آذربایجان شرقی و ساکن تبریز بود که نخستین شهید  مدافع حرم شهرستان هریس محسوب می‌شود.
گفتنی است، وی تنها ۱۵روز از اولین اعزام خود به سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.