- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

فیروز کریمی مچ پرسپولیسی ها را می خواباند؟!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم تراکتور با هدایت فیروز کریمی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
به گزارش آذرقلم به نقل از ورزش سه، تی تی های شهر تبریز پس از پیروزی مقابل گل گهر و آلومینیوم اراک، حالا فرصتی ویژه برای زنده نگه داشتن شانس سهمیه آسیایی دارند و در آخرین بازی خانگی باید به مصاف پرسپولیس بروند.

نکته جالب، حضور فیروز کریمی سرمربی سابق استقلال روی نیمکت تراکتور‌ است که سابقه رویارویی با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و در یکی از آخرین تقابل‌ها، با دیگر تیم تبریزی پرسپولیس را متوقف کرد.
در لیگ هفدهم تیم آبی‌پوش گسترش فولاد که کمتر کسی شانس کسب نتیجه مقابل قهرمان ایران را برایش قائل بود، در ورزشگاه آزادی موفق شد با گل اسماعیل فرهادی از پرسپولیس پیش بیفتد و تا دقیقه ۹۰+۷ نیز از سرخپوشان جلو بود تا اینکه سیامک نعمتی با شوت از راه دور دروازه این تیم را گشود.
باوجود این گل زیبا، پرسپولیس در نهایت موفق به کسب پیروزی نشد و در ورزشگاه خانگی دو امتیاز را مقابل شاگردان فیروز کریمی از دست داد.
حالا دوباره این سرمربی کارکشته با تیمی تبریزی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و باید دید که این بار تیمش چه نتیجه‌ای مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی کسب خواهند کرد؛ اگر نتیجه غیر از پیروزی پرسپولیس باشد، قرمزها در آستانه واگذار کردن جام به سپاهان قرار خواهند گرفت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]