- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

فوتبال کثیف: درگیری و مصدومیت چند بازیکن در مرند + عکس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: فوتبال کثیف بار دیگر در شهر مرند چهره نمایی کرد و جنجال و زیاده خواهی عده ای، هم فرهنگ ورزشی را زیر سوال برد و هم اینکه چند مصدوم بر جای گذاشت. در همین رابطه فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری ۳ نفر تماشگرنما که در مسابقه فوتبال اقدام به درگیری و ضرب و جرح بازیکنان کرده بودند، خبر داد.
به گزارش آذرقلم، «محمد جلیلیان» اظهار داشت: در حین برگزاری مسابقه فوتبال جوانان زیر ۱۸ سال بین تیم شهرستان و یکی از تیم های جوانان تبریز به علت باخت تیم شهرستان مرند، در دقایق پایانی بازی مشاجره لفظی بین بازیکنان دو تیم اتفاق می افتد که متعاقب آن تعدادی از افراد تماشگرنما وارد زمین شده و با بازیکنان تیم تبریزی درگیر می شوند.
وی افزود: در این درگیری ۳ نفر از بازیکنان مصدوم می شوند که در نهایت با حضور نیروهای پلیس موضوع خاتمه می یابد.
جلیلیان گفت: سه نفر از عاملین اصلی ضرب و جرح بازیکنان دستگیر و شناسایی شدند و سایر عوامل درگیری در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند اضافه کرد: برای برقراری نظم و امنیت این مسابقه ورزشی هیچ گونه هماهنگی قبلی با پلیس شهرستان صورت نگرفته بود!

فوتبال کثیف و نابینا شدن یک بازیکن:

اخبار تائید نشده هم حکایت از آن دارد که متاسفانه یکی از بازیکنان ارس تجارت بینایی‌اش را از دست داده است. حاصل فوتبال کثیف و بی تدبیری هیات فوتبال استان!

در همین رابطه سرمربی تیم فوتبال جوانان ارس تجارت تبریز می‌گوید هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی عامل اصلی اتفاقات تلخ رخ داده در بازی جنجالی این تیم است.

یونس سرودی در تشریح وقایع رخ داده با اشاره به نحوه عجیب برگزاری این مسابقه به آناج گفته: در هیچ کجای دنیا هر دو بازی رفت و برگشت به میزبانی یک تیم برگزار نمی‌شود. قرار بود بازی برگشت در تبریز برگزار شود اما چون آمبولانس در راه ورزشگاه خراب شد و به مسابقه نرسید به همین دلیل بازی برگزار نشد. به دنبال عدم برگزاری بازی، مسئولان هیات فوتبال اعلام کردند که نتیجه ۳ بر صفر خواهد شد و ما در واکنش مدارک خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و با توجه به مستندات ارائه شده، قرار شد تا بازی برگشت در تبریز برگزار شود. اما در ادامه رای کمیته انضباطی تغییر یافت و اعلام کردند که این بازی یا باید در مرند برگزار شود یا سه بر صفر خواهد شد و ما مجبور شدیم تا بازی برگشت را در زمین حریف برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به محدودیت‌های کرونایی در فوتبال کشور، چطور این بازی با حضور تماشاگران برگزار شد، تأکید کرد: ما قبل از بازی به مسئولان کمیته انضباطی هیات فوتبال اعلام کردیم که اگر قرار است بازی‌ برگشت در زمین حریف برگزار شود حداقل بدون تماشاگر باشد تا عدالت رعایت شود، اما لابی آقای گودرزی رئیس هیات فوتبال مرند و آقایان ششگلانی و خاکزاد در هیات فوتبال استان باعث شد تا حدود ۳۰۰ الی ۳۵۰ نفر تماشاگر بیایند. به نظرم عامل اصلی این اتفاقات رئیس و دبیر هیات فوتبال استان و رئیس هیات فوتبال شهرستان مرند هستند که با جان بازیکنان ما بازی کردند. امیدوارم که مسئولان به این اتفاقات ورود کرده و رسیدگی کنند. همانطور که گفتم اگر ما فرار نمی‌کردیم معلوم نبود چه اتفاقاتی رخ می‌داد.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی هم در واکنش به این موضوع که سرمربی تیم ارس تجارت تبریز هیات استان را عامل اصلی اتفاقات رخ داده در بازی می‌داند و نظرش در این خصوص چیست، گفت: این نظر شخصی است و قطعا چنین نیست. هیات فوتبال شهرستان مرند مسئول برگزاری مسابقه بوده و هیچ قصوری متوجه هیات فوتبال استان نیست.

ششگلانی با تأکید بر ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام کرد: ما دستورالعمل‌های بهداشتی را به کلیه هیات‌های شهرستانی، عوامل برگزار کننده مسابقات در سطح‌های مختلف کشوری و استانی و باشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم و قطعاً هیات فوتبال شهرستان مرند در خصوص حضور تماشاگران مقصر می‌باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]