- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

فرآیند بازنشستگی در ادارات دولتی تسهیل شود/ ضرورت هدایت پرونده‌های محکومیت ادارات دولتی در نظام قضایی

آذرقلم: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را از شاخص‌ها و محورهای توسعه دستگاه‌های دولتی عنوان کرد.

به گزارش آذرقلم، داود بهبودی در جشنواره شهید رجایی با اشاره به فرآیند برگزاری این جشنواره اظهار داشت: مراحل اولیه و ابتدایی این جشنواره از دی ماه سال گذشته آغاز شده که طی آن خود اظهاری دستگاه‌های دولتی در مورد نحوه عملکرد ثبت شد و ارزیابی  دستگاه‌ها توسط کارشناسان ستاد استانی جشنواره تا تیرماه امسال طول کشید.

وی افزود: در این جشنواره ۵۵ دستگاه دولتی در سطح استان شرکت کرده بودند که بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شدند و در مجموع ۱۶۲ جلسه به صورت کار گروه در سال ۹۶ برگزار شد.

بهبودی با درخواست این که همکاران در شهرستان‌ها همکاری خود را افزایش دهند اظهار داشت: کارهای محوله به شهرستان‌ها با همکاری و مساعدت همکاران انجام می‌شود و انتظار می‌رود فرمانداران برای انجام وظایف نظارتی به ما کمک کنند که از نظر کمی و کیفی کارها به خوبی انجام شود.

وی در ادامه خواستار مدیریت مناسب پرونده‌های ادارات در محاکم قضایی شد گفت: پرونده‌های محکومیت ادارات دولتی در نظام قضایی لازم است که از طریق مدیریت مناسب هدایت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی  همچنین خواستار تسهیل فرآیند بازنشستگان در ادارات دولتی شد و افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی فرآیند بازنشستگی کارمندانی که مدت خدمت آنها به اتمام رسیده است را تسهیل کنند.