- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

غیبت اشکان، حضور ساسان: رونمایی از مهاجمان تراکتور در ترکیه

 آذرقلم: اشکان دژاگه هنوز در تمرینات تیم تراکتور حضور ندارد ولی ساسان انصاری تنها مهاجم حاضر در اردوی تراکتور در ترکیه محسوب می‌شود.

به گزارش آذرقلم، سایت ورزش سه در این باره نوشته: هنوز سرخپوشان تبریزی سروشکل نگرفته اند و چند بازیکن در ادامه به فهرست آن ها اضافه خواهند شد. یکی از بازیکنانی که جای خالی اش در اردوی تراکتور دیده می‌شود، اشکان دژاگه است. بازیکنی که فصل گذشته جزو بهترین های تراکتور بود و در بازی های کلیدی نیز اثرگذار ظاهر می‌شد.

اما حالا او غایب اصلی تمرینات تی تی ها به شمار می‌رود. روز گذشته مصطفی دنیزلی اعلام کرد که دژاگه مشکلاتی دارد و در ۸-۹ روز آینده به تمرینات اضافه خواهد شد. این در حالی است که صادقیان مدیرعامل تراکتور زمان بازگشت اشکان را هفته دوم تمرینات ترکیه عنوان کرده بود.

دژاگه در لیگ هجدهم پس از آغاز بازی ها به ترکیب تراکتور اضافه شد و باید دید این فصل چه سرنوشتی خواهد داشت.

حالا با جذب دو مهاجم و یک هافبک دفاعی و بازگشت اشکان دژاگه تراکتور بار دیگر کهکشانی خواهد شد و زنوزی به قول خود در این باره عمل خواهد کرد تا سرانجام تی تی ها به آرزوی خود برسند.

ساسان همچنان تنها مهاجم تراکتور 

ساسان انصاری تنها مهاجم حاضر در اردوی تراکتور محسوب می‌شود و فعلا مهاجمان خارجی به تیم اضافه نشده اند.

 ورزش سه گزارش داده، تیم تراکتور تبریز امروز چهارمین روز از تمرینات خود را آغاز می‌کند. آن ها در ۱۰ روز آینده نیز در ترکیه حضور خواهند داشت و زیر نظر مصطفی دنیزلی برای آمادگی هرچه بیشتر تلاش خواهند کرد.

اما نکته عجیب این است که در تمرین تیم تراکتور تنها یک مهاجم حضور دارد و آن هم ساسان انصاری است. انصاری در حالی به تنها مهاجم اردوی تراکتور تبدیل شده که محمدرضا آزادی در اردوی تیم ملی امید است و استوکس و اروین هم از جمع تی تی ها جدا شده اند.

پیش تر اعلام شد که باشگاه تراکتور مهاجمان خود را در ترکیه رونمایی می‌کند و بازیکنان مدنظر به اردو اضافه می‌شوند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.