- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

عملکرد بازیکنان خارجی‌تراکتور زیر ذره بین هواداران + تصاویر

آذرقلم: تراکتورسازی تبریز بدون تردید تا اینجای رقابت ها در جذب بازیکنان خارجی موفق ترین تیم لیگ برتر بوده؛ هرچند که برای این منظور هزینه بسیار زیادی انجام داده است.

به گزارش آذرقلم به نقل از “ورزش‌سه”، تراکتورسازی در لیگ هجدهم یکی از پرستاره ترین تیم های حاضر در مسابقات است. سرخپوشان تبریزی در فصل جاری علاوه بر بازیکنان مطرح لیگ برتری که جذب کردند، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تیم ملی را هم به خدمت گرفتند و از همه مهم تر 4 بازیکن خارجی نسبتا سرشناس و باکیفیت را در اختیار دارند که می توانند عصای دست جان توشاک در آینده باشند.
تراکتورسازی برای این فصل چهار بازیکن خارجی به نام های هری فورستر(انگلیس)، آنتونی استوکس(ایرلند)، یوکیا سوگیتا(ژاپن) و لی هری اروین(اسکاتلند) به خدمت گرفته که همه آنها بازیکنان مطرحی هستند و هواداران این تیم را بسیار راضی کرده اند.
هری فورستر؛ نیاز به زمان دارد
هری فورستر انگلیسی به دنبال بازپس گیری روزهای خوبی که می توانست در استون ویلا، گلاسکو رنجرز و البته تیم ملی بزرگسالان انگلیس داشته باشد، به ایران آمده است. اورا می توان جزو بازیکنان برتر خارجی تاریخ لیگ معرفی کرد که با سابقه درخشانش در باشگاه تراکتورسازی حاضر است؛ او که در پست وینگر به میدان می رود مقابل نساجی و سایپا برای تراکتورسازی بازی کرد اما هنوز با روز های اوج خود فاصله دارد. توشاک امیدوار است بتواند از او در آینده بهتر بازی بگیرد و یکی از نفرات کلیدی تیمش شود.

استوکس؛ گلزن قهار با تکنیک بالا
دیگر بازیکن خارجی که از زمان صدور آی دی کارتش در همه مسابقات حاضر بوده، آنتونی استوکس است. مهاجم ایرلندی که سابقه عضویت در تیم های آرسنال، ساندرلند، شفیلد یونایتد، کریستال پالاس و بلکبرن و.. را دارد. او سوای بر این در تیم ملی بزرگسالان ایرلند نیز حضور داشته اما چندان در امر گلزنی موفق نبوده است، چرا که در 9 حضور خود برای کشورش موفق به گلزنی نشده است. با این حال استوکس در تراکتورسازی تاکنون در 4 مسابقه دو گل به ثمر رسانده و نشان داده با تکنیک خوب و شم گلزنی که دارد می تواند در آینده هم برای این تیم بدرخشد. هواداران تراکتورسازی نیز از عملکرد او راضی هستند.


یوکیا سوگیتا؛ سوباسا در تبریز!
هافبک ژاپنی در دو بازی تراکتورسازی به صورت تعویضی به زمین رفته اما در هردو مسابقه خوش درخشیده و توانسته هواداران را راضی کند. او در همین بازی اخیر مقابل سپاهان نیز عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست پاس گل دوم تیمش را هم به دانیال اسماعیلی فر بدهد. سوگیتا در پست هافبک وسط و کنار با تکنیک قابل ملاحظه و توانایی حفظ توپ خوبی که دارد کارشناسان فوتبال را متقاعد کرده تا روی او به عنوان یک خرید خارجی خوب حساب کنند. هواداران تراکتور نیز به واسطه ملیت ژاپنی اش لقب سوباسا را به او داده اند.

لی هری اروین؛ تازه کار با آینده درخشان
مهاجم اسکاتلندی همین چند روز قبل به تراکتورسازی اضافه شد اما با نظر توشاک مقابل سپاهان به عنوان یار فیکس به زمین رفت و عملکرد خوبی هم داشت. او در یک نیمه ای که برای تراکتور بازی کرد، به صورت انفرادی بد کار نکرد اما نشان داد هنوز از نظر هماهنگی با تیم به توافق نرسیده و باید دید در اینده چه اتفاقاتی درباره اش رخ می دهد.