- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

علی کریمی و وریا غفوری در راه تراکتورسازی

آذرقلم: باشگاه فوتبال تراکتورسازی به دنبال جذب ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران برای فصل بعد است.

به گزارش آذرقلم به نقل از باشگاه خبرنگاران، باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی که هنوز سرمربی فصل آینده خود را انتخاب نکرده است با جذب ۴ بازیکن وارد بازار نقل و انتقالات شده و قرار است در روز های آینده هم بازیکنان جدید دیگری را به خدمت بگیرد تا نقاط ضعف خود را برای لیگ نوزدهم برطرف کند.

 وریا غفوری و پست معنادارش

شنیده می‌شود وریا غفوری بازیکن ناراضی استقلال مدنظر تراکتورسازان در پست دفاع راست است و با توجه به اینکه غفوری با استقلالی‌ها اختلاف پیدا کرده است احتمال این وجود دارد که این بازیکن به تراکتورسازی بپیوندد.

 وریا غفوری دفاع راست ملی پوش تیم استقلال که یکی از ارزشمندترین بازیکنان این تیم به حساب می آید،پست جدیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. وریا هنوز برای فصل جدید قراردادش را با استقلال تمدید نکرده . همین موضوع شایعه پیوستنش به تراکتور را تقویت کرده است.

 

هافبک استقلال مدنظر تراکتورسازان

تیم فوتبال تراکتورسازی در خط هافبک بازیکنان خوبی از جمله مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را دارد، اما با توجه به اینکه احتمال جدایی بازیکنان ملی پوش از تراکتورسازی وجود دارد به همین علت مسئولان تراکتورسازی چند بازیکن را برای این پست در نظر گرفتند تا مشکلی برای فصل بعد نداشته باشد.

تراکتورسازان در خط هافبک توانستند سعید مهری هافبک دونده ماشین سازی را به خدمت بگیرند و علاوه بر این گفته می‌شود علی کریمی هافبک استقلال هم مدنظر سرخپوشان تبریزی است و مذاکرات اولیه با این بازیکن صورت گرفته است و در روز‌های آینده وضعیت این بازیکن مشخص می‌شود.

مهاجمان سرشناس در سبد خرید تراکتورسازان 

سرخپوشان تبریزی فصل گذشته با گلزنی‌های استوکس مشکل زیادی در خط حمله نداشتند، اما بعد از اینکه بی انضباطی‌های استوکس شروع شد دیگر این بازیکن نتوانست همانند سابق برای تراکتورسازان گلزنی کند.

به همین علت تراکتورسازان به دنبال جذب بازیکنان شاخص در خط حمله هستند تا نقاط ضعف خود را در این پست پوشش بدهند.

باشگاه تراکتورسازی تاکنون مهدی تیکدری مهاجم جوان مس کرمان و پدیده لیگ دسته یک به خدمت گرفت و چند مهاجم ششدانگ دیگر هم در نظر دارند که هنوز به توافقات نهایی دست نیافتند تا رسانه‌ای کنند.