- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

شرکت در انتخابات با چشمانی اشکبار: با این کاندیداها تغییری در وضعیت کشور ایجاد نمی شود!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: آیا یار غار احمدی نژاد به رئیس خود پشت کرد؟ آیا بیگی بعد از سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری راهش را از یار وفادارش، احمدی نژاد جدا کرد؟
به گزارش آذرقلم، بعد از تهدیدهای احمدی نژاد برای عدم شرکت در انتخابات و به دنبال آن، سخنرانی های رهبری و دفاع همه جانبه از تصمیم شورای نگهبان، همگان منتظر بودند تا واکنش احمدی نژاد و یاران وفادارش را ببینند. احمدی نژاد باز هم بر تصمیم خود پافشاری کرد اما بیگی، که عنوان رییس ستاد تبلیغاتی احمدی نژاد را بر عهده گرفته بود به سرعت واکنش داد و اعلام کرد که فرمایشات رهبری فصل الخطاب است و در انتخابات شرکت می کند اما با چشمانی اشکبار!اما بیگی تنها به این حرف بسنده نکرد و حرف هایی از جنس اعتراض و انتقاد و گلایه هم به این حرف های خود افزود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس و رئیس ستاد مردمی احمدی‌نژاد ضمن بیان این که فرمایشات رهبری فصل الخطاب است و تحریم و قهر از انتخابات شایسته ما نیست ابراز داشت: در انتخابات شرکت خواهم کرد اما فعلا تصمیم نگرفته‌ام به چه کسی رای دهم و فقط بواسطه اینکه مقید به مرزها و پایبند به نظام، انقلاب و رهبری هستیم با چشمانی گریان در انتخابات شرکت می‌کنم!

سخنان احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس پس از اعلام فهرست تأیید صلاحیت‌شدگان و در حمایت از محمود احمدی‌نژاد این باور را در ذهن مردم انداخت که او نیز در انتخابات شرکت نمی کند.تا جایی که نطق میان دستور او را با حاشیه‌هایی مواجه کرد. پس از آن بود که وب‌سایت بهار، منتسب به حامیان محمود احمدی‌نژاد، مدعی شد شب قبل از اعلام نتایج رسمی تأیید صلاحیت‌ها، سردار حسین نجات، جانشین قرارگاه ثارالله، در منزل او حضور یافته و خبر ردصلاحیتش را اعلام کرده و خواستار همکاری و سکوت و همراهی او شده است.
علیرضا بیگی اما حالا با کنایه به تصمیم شورای نگهبان در مورد رد صلاحیت احمدی نژاد و بقیه کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: تصور نمی‌کنم با کاندیداهایی که تایید صلاحیت شده‌اند تغییری که به دنبالش بودیم در وضعیت کشور ایجاد شود![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]