- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

طلسم نشکستنی تراکتور در آبادان: نفت آبادان: 2، تراکتور: 1

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، بازی با نفت آبادان برای تیم تراکتور هیچ وقت اینقدر سخت و پیچیده نبوده است. تراکتوری‌ها حتی برابر نفت سابقه باخت هم داشتند، اما در همین شهر تساوی و حتی پیروزی هم به دست آورده بودند.
اما حالا 3 سال است که بازی در آبادان برای سرخپوشان به کابوس تبدیل شده است. دقیقا از جام حذفی که شاگردان جان توشاک کار را تمام شده می پنداشتند.

فرار شبانه توشاک از تبریز
تیم تراکتور 2 سال پیش در جام حذفی مقابل نفت در آبادان 3 بر یک پیش بود. روند بازی به سود تراکتور بود و جان توشاک هیچ نگرانی از بابت پیروزی تیمش نداشت. اما در دقایق پایانی ورق به سود تیم میزبان رقم خورد. اخراج مسعود شجاعی تیم میزبان را جسور کرد تا در هر 2 گل خورده را پاسخ داده و بازی به ضربات پنالتی بکشد. حذف تراکتور در حالی در آبادان سند خورد که تراکتوری‌ها بعد از برتری 3 بر یک با غرور بازی کرده و ناباورانه بازی را از دست دادند.نفت آبادان گربه سیاه تراکتور/پوکر باخت سرخپوشان
هوادارانی که تا آن روز از نتایج تراکتور جان توشاک رضایت نداشتند اما سکوت کرده بودند، به ناگاه سرمربی سابق رئال مادرید را سیبل حملات خود کردند. فضا بقدری برای جان توشاک ملتهب شد که وی شبانه و بدون اطلاع باشگاه تبریز را ترک کرد.
تراکتوری‌ها در همان فصل با محمد تقوی هم در آبادان با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند. تقوی که با تراکتور نتایج خوبی را کسب کرده بود تنها باختش در همین آبادان ثبت شد تا وی هم از این شهر بدون امتیاز بازگردد.
سال گذشته شرایط تراکتور در سفر به آبادان کاملا متفاوت بود. این تیم در قائم شهر برابر نساجی به برتری 4 بر صفر دست یافت که بهترین برد این تیم در بازی‌های خارج از خانه در لیگ برتر بود. تراکتوری‌ها چند روز بعد از این برد بزرگ، در آبادان به مصاف رفتند که اولین باخت دنیزلی با تراکتور هم در این شهر ثبت شد.
امسال تراکتور با سرمربی جدید خود، مسعود شجاعی به دو پیروزی دست یافته بود، اما روند شکست‌های سرخپوشان تبریزی در آبادان ادامه یافت و مسعود شجاعی هم مانند جان توشاک و مصطفی دنیزلی اولین باخت خود را در این شهر تجربه نمود.
زمانی سایپا تهران گربه سیاه تراکتور شده بود، برای مدتی هم نفت تهران برای سرخپوشان تبریزی کابوس شده بود. اما حالا تیمی که به برزیل ایران شهرت دارد، با بردهای متوالی‌اش کسب امتیاز در این شهر را برای تراکتوری‌ها غیرممکن ساخته است[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]