- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

طلسم دنباله دار ناکامی: تراکتور با شکست مقابل شارجه از راهیابی به آسیا بازماند

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم فوتبال تراکتور با شکست مقابل شارجه امارات از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازماند.
به گزارش آذرقلم، تیم‌های تراکتور ایران و شارجه امارات از ساعت 19:30 امشب در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با وجود حضور بیش از 75 هزار هوادار تبریزی در ورزشگاه یادگار امام با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان کاسمین اولاریو تمام شد.
با این حساب تراکتور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2024-2023 نرسید تا پرسپولیس، نساجی و سپاهان، 3 نماینده ایران در این رقابت باشند.
همچنین شارجه نیز در کنار العین، دومین نماینده امارات در این رقابت است که تا بدین لحظه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده است.
داور: کیم جونگ هیوک(کره جنوبی)
کارت زرد: شجاع خلیل زاده از تراکتور/ محمد عبدالباسط و لوان پریرا از شارجه
گل: مهدی هاشم نژاد(86) برای تراکتور/ شاهین عبدالرحمان(25) عثمان کامارا(85) و کایو(90- پنالتی) برای شارجه
ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، صفا هادی(72- عارف رستمی) گوستاوو، آلوارو خیمنز(82- سید مهدی حسینی) امیرحسین حسین‌زاده، ریکاردو آلوز، محمد قنبری(72- سیامک نعمتی) سعید کریم آذر(72- مهدی هاشم نژاد) و عارف آقاسی
سرمربی: پاکو خمز
ترکیب شارجه: عادل الحوسنی، حسن صالح(91- عبدالعزیز الکعبی) شاهین عبدالرحمن، کایو لوکاس فرناندز، محمد عبدالباسط(73- مجید سرور) ، میرالم پیانیچ(91- عبدالله غانم) خالد الظنحانی، ماجد راشد، لوان پریرا، عثمان کامارا، کاستاس مانولاس
سرمربی: کاسمین اولاریو

دقایق حساس

دقیقه 25
تکرار اشتباه مدافعان تراکتور توپ را به کایو رساند اما ضربه او با واکنش پورحمیدی به کرنر رفت. با این وجود تعلل دروازه بان تراکتور و عارف آقاسی روی کرنر پیانیچ سبب شد شاهین عبدالرحمان با یک ضربه سر دقیق گل اول تیمش را به ثمر برساند.

تراکتور با شکست مقابل شارجه به لیگ قهرمانان نرسید

دقیقه 85
سر توپ زدن لوان پریرا درون محوطه جریمه تراکتور سبب روی زمین افتادن این بازیکن شد اما عثمان کامارا در میان غفلت مدافعان تبریزی با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 86
پاس پشت مدافعان ریکاردو آلوز با اشتباه الحوسنی همراه شد تا مهدی هاشم نژاد با یک ضربه سر دقیق گل اول تیمش را به ثمر رسانده و اختلاف را به یک گل برساند.

دقیقه 90
سیامک نعمتی در حرکتی عجیب حسن صالح را با خطای پنالتی متوقف کرد تا کایو با گل کردن این پنالتی نتیجه را 3 بر یک کند.

حاشیه ها:

از حواشی بازی می توان به حضور ۳ جیمی جامپ در طول بازی اشاره کرد مکه توسط عوامل انتظامی حاضر در ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.
همچنین امداد رسانی به یکی از هواداران تراکتور که در وسط نیمه دچار بد حالی شده بود و توسط عوامل اورژانس به آمبولانس برده شد.
قبل از شروع نیمه دوم بازی هواداران نور فلش گوشی خود را روشن کردند و به زیبایی بازی اضافه کردند.
شکست شیشه جایگاه خبرنگاران ورزشگاه با ضربه مشت یک نفر در طول بازی اتفاق افتاد.
بعد از خاتمه بازی هواداران با پرتاب سنگ و شعار بی شرف بازیکنان را بدرقه کردند.
سردار خرم استاندار آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال نظاره گر بازی بودند.

* با توجه به اولین حضور بانوان در تاریخ 27 ساله ورزشگاه یادگار امام(ره)، هواداران مرد نیز از الفاظ محترمانه در شعارهای خود استفاده می‌کردند.

اعتراض هواداران تراکتور و شکستن شیشه جایگاه خبرنگاران!
شکست مقابل شارجه سبب شد هواداران تراکتور پس از سومین باخت متوالی به بازیکنان این تیم معترض شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز تیم فوتبال تراکتور امشب در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز 3 بر یک از شارجه امارات شکست خورد و از صعود به مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها باز ماند.
در دقایق پایانی این مسابقه تعداد زیادی از هواداران از ورزشگاه خارج شدند. همچنین برخی هواداران نیز علیه بازیکنان و مدیریت این باشگاه شعار داده و به سومین باخت متوالی شاگردان پاکو خمز از ابتدای فصل اعتراض کردند.
این در شرایطی است که تا پیش از بازی امروز مقابل شارجه هواداران تراکتور حمایت خوبی از این تیم به عمل آورده و حتی پس از باخت به پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر سعی کردند با شعار عیبی یوخ روحیه این تیم را برای بازی مقابل حریف اماراتی بالا نگه دارند.
امروز نیز آنها با حضور پرشور خود از ابتدا تا انتهای مسابقه سعی داشتند تراکتور را با حمایت‌شان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسانند که این اتفاق رخ نداد.
پس از گل اول تراکتور، یکی از هواداران با مشت، شیشه جایگاه خبرنگاران را شکست.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]