- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

طرح ها و کارتون های روز: زلزله آذربایجان، رکوردشکنی ایران در سالمندی، چند همسری و عاقبت دامپزشک‌ها!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

اینجوری داریم رکورد می‌زنیم!
ایران تا دو دهه دیگر به سالمند ترین کشور منطقه تبدیل می شود. /کیوان زرگری بهترین کشور توریستی برای سالمندان شدیم!

عاقبت دامپزشک‌هایی که پزشک شدند!
اخبار منتشرشده در خصوص تغییر رشته فرزندان اعضای هیئت علمی از دامپزشکی به پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی/ علیرضا پاکدل

اینم عاقبت دامپزشک‌هایی که پزشک شدند!

بفرمایید چند همسری!!
ماجرای برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های ارتباطی چند همسری که انتشار پوستر آن در فضای مجازی با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبر آنلاین شد.

بیا عشقت رو با همسرهات تقسیم کن‌!

فیلترشکن‌ها دست بکار شدند!
انتشار اخباری درباره بررسی‌های کمیته فیلترینگ برای ساخت فیلتر شکن قانونی در کشور و همچنین موضوع ثبت اموال نمایندگان مجلس سوژه طنز شهرونگ شد.

زلزله هم نمی‌تواند!

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار طرحی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن تسیلت به مردم استان آذربایجان شرقی نوشت: هیچ مصیبتی بین مردم ایران فاصله نخواهد انداخت.

هیچ مصیبتی بین ما فاصله نخواهد انداخت

آخ جون بازم حذف نشدم!
بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها، تا کنون ۱۰۴ مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی طی حدود ۱۰ سال گذشته، به اندازه جمعیتی حدود ۸ میلیارد نفر پرداخت شده و همواره بالای ۹۰ درصد ایرانی‌ها در لیست سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای دریافت یارانه نقدی قرار داشته‌اند. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

آخ جون بازم حذف نشدم!

اینم عشق در یک نگاه!
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود، به عبارت مشهور «عشق در یک نگاه» در دهه شصت اشاره کرده و با توجه به امکانات و شرایط دختر و پسرهای آن دوران، این عشق را از اساس غیرقابل باور عنوان کرده است.

عشق در یک نگاه

باید دهان این مسئولان را بست!
کیارش زندی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام ماهنامه طنز و کارتون خط خطی نوشت: به دنبال هتاکی و فحاشی مسئولان و رجال سیاسی به مخاطبان و مردم…ادب مرد به ز دولت اوست!

فرهنگ سیاسی